آمادگی آموزش و پرورش استان همدان برای اجرای برنامه‌های ویژه هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آمادگی آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق آموزشی استان برای اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل خبرداد.

آمادگی آموزش و پرورش استان همدان برای اجرای برنامه‌های ویژه هفته بزرگداشت پدافند غیرعاملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود ، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام این خبر، گفت: هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل فرصت مناسبی است که می‌توان در راستای آشنایی بیشتر شهروندان و به ویژه همکاران فرهنگی، دانش آموزان و خانواده‌های آنان با اهمیت پدافند غیرعامل، اقدامات موثری انجام داد.

پورداود افزود: در این زمینه از طریق دبیرخانه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل مستقر در گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان، با شهرستان ها، نواحی و مناطق آموزشی هماهنگی لازم به عمل آمده است.

او با اشاره به برنامه‌های ویژه هفته پدافند غیرعامل، بیان کرد: هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل با شعار "پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید" از هشتم آبان ماه آغاز می‌شود و در این زمینه برنامه‌های متنوع و مختلفی در سطح مراکز آموزشی و اداری آموزش و پرورش استان اجرا می‌گردد.

این مسئول ادامه داد: درج بیانات مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل در سربرگ نامه‌های اداری، برگزاری رزمایش صبحگاه مشترک، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در حوزه پدافند غیرعامل، تبلیغات محیطی در اداره آموزش و پرورش و مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سطح مدارس و تشکیل جلسه کارگروه پدافند غیرعامل مدارس از جمله برنامه‌های ویژه هفته پدافند غیر عامل در استان است.
انتهای پیام/ج

آموزش و پرورش استان آماده اجرای برنامه‌های ویژه هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل است









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.