بسته اخبار حوادث قزوین امروز هشتم آبان ۹۸؛

کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر/دستگیری سارق خودرو /یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: افرادی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یک استان همجوار به قزوین را داشتند که در عوارضی آزاد راه کرج - قزوین به دام پلیس افتاد ند.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از سواری پراید ۱۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

*کشف مواد مخدر در جعبه‌های سوهان در آبیک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی کسب خبر درباره فعالیت باند قاچاق مواد مخدر که در پوشش بسته‌های مواد خوراکی مواد مخدر را قاچاق می‌کنند موضوع شناسایی و دستگیری اعضای باند با هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: با اقدامات فنی واطلاعاتی انجام شده یکی از اعضای باند دستگیر و در بازجوئی فنی ماموران مشخص شد مقادیری مواد مخدر از یک استان همجوار به استان قزوین منتقل خواهد شد.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: در این زمینه ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان و عوامل انتظامی شهرستان آبیک حین کنترل معابر در شهر آبیک، فردی را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد بود، شناسایی و دستگیر کردند.

او اضافه کرد: در بازرسی از وسایل همراه او، ۴ جعبه سوهان که ۸۰۰ گرم مواد مخدر را در آن جاسازی کرده بود، کشف شد.

سرهنگ خدایی عنوان کرد:در بازرسی از منزل متهم ۵۵ گرم سوخته تریاک، یک دستگاه وکیوم حرارتی و دستگاه بسته بندی پلاستیکی کشف شد.

او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

سرپرست فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره عبور یک دستگاه خودرو پراید دارای سابقه سرقت در محور اشتهارد –بوئین زهرا، بلافاصله ماموران انتظامی در محور ترانزیت مستقر شدند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران انتظامی بخش رامند حین کنترل محورخودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

او اضافه کرد: در بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهر آستانه اشرفیه است که ماموران بلافاصله راننده و سرنشین را دستگیر کردند.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

* یک کشته و ۲ مصدوم در برخورد ۴ خودروی سواری در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در آزاد راه قزوین- رشت، ۴ دستگاه خودروی سواری سوزوکی، چری، پراید خاکستری و پراید سفید با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه سرنشین خودرو سوزوکی خانمی ۴۰ ساله به علت شدت ضربات وارده در دم فوتکرد.

سرهنگ بیگلری افزود: راننده سواری پراید خاکستری و سرنشین سواری پراید سفید هم مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است از رانندگان خواست: در زمان لغزنده بودن جاده ضمن حرکت با سرعت مطمئن، فاصله طولی را رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه‌ها خود داری کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار