"خاله سوسکه" در مجتمع فرشچیان

کارگردان تئاتر "خاله سوسکه" گفت: تئاتر شاد و موزیکال "خاله سوسکه" تا ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی فرشچیان به روی صحنه می‌رود.

امیر شیخ جبلی، کارگردان تئاتر "خاله سوسکه" در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این تئاتر از سوی گروه تئاتر نگار سبز زنده رود، مرکز مهارت آموزی و آموزشگاه آزاد هنر‌های نمایشی سایه و با همکاری دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده است.

او  با بیان اینکه در این اثر نمایشی خردسالان و کودکان در کنار بازیگران حرفه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند، اظهار کرد: این تئاتر یک قصه کهن را با ساختاری فانتزی و شاد روایت می‌کند که در آن بیش از ۳۰ بازیگر بازی می‌کنند.

کارگردان تئاتر "خاله سوسکه" بیان کرد: داستان این نمایش قصه "خاله سوسکه" را روایت می‌کند که برای ملاقات با عمو رمضون به سفر می‌رود و در راه با مشکلات و سختی‌هایی روبرو می‌شود.

او با بیان اینکه این اثر منتخب حضور در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان است، گفت: این تئاتر شاد و موزیکال از ۷ اجرا شده و تا ۱۳ آبان ماه هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی فرشچیان اجرا می‌شود.

شیخ جبلی افزود: علاقه‌مندان برای خرید بلیط می‌توانند به سایت partakticket.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۹۹۰۰۸۴۱۸۶۴ و ۰۹۰۳۵۸۰۳۲۸۲ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
 

نمایش شاد و موزیکال خاله سوسکه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی فرشچیان

برچسب ها: تئاتر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار