صادقیانی: اگر بازیکنان مصدو ممان را در اختیار داشتیم می توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: اگر ۲-۳ بازیکن مصدوممان را در اختیار داشتیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در گفت‌وگو‌ با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی برابر سایپا بیان داشت: به عنوان بازی اول خوب بود، ست نخست را بردیم و‌ در ست دوم‌ هم بازی را نزدیک واگذار کردیم.

او‌افزود: این اتفاقات را به حساب تجربه بازیکنان سایپا می‌گذارم، آن‌ها نایب قهرمان لیگ فصل گذشته هستند این در حالی است که این دیدار نخستین تجربه ما در سوپر لیگ است، همچنین اگر ۲-۳ بازیکن مصدوممان را در اختیار داشتیم می‌توانستیم بازی را ببریم؛ تیم سایپا تیم‌بزرگی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید: پیروزی آسان شهرداری ورامین و پیکان در گام نخست


او درباره شرایط برگزاری لیگ گفت: همیشه نواقصی در ایتدا وجود دارد. ما مشکل خاصی ندیدیم البته شرایط برگزاری مسابقات و انجام ۲ بازی در هفته کار را برای ما سخت کرده است، ولی در مجموع خوب است و مشکلی نیست.

سرمربی راه یاب ملل مریوان درباره اضافه شدن تیم‌ها به لیگ بیان داشت: ما ۳ سال است زحمت می‌کشیم و تمام مراحل را نوبت به نوبت گذراندیم، ولی متاسفانه به دلیل برخی مسائل برخی تیم‌ها ورود می‌کنند و این حرف فدراسیون است و ما نمی‌توانیم روی آن حرفی بزنیم.

او ادامه داد: یک‌مقدار تیم‌هایی که از دسته‌های پائین‌تر زحمت می‌کشند تا به لیگ برتر بیایند و برنامه ریزی طولانی مذت دارند این مسائل کمتر می‌شود.

صادقیانی سرمربی راه یاب ملل مریوان در پایان درباره دریافت دستمزد‌ها بیان داشت: سال گذشته تپانستیم از دسته اول به لیگ بیایم شاید از لحاظ مالی با دیگر تیم‌ها قابل مقایسه نباشیم، اما تیم همدل و خوبی داریم که خوب بازی می‌کنیم و نمایش خوبی داریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار