هفته نهم لیگ برتر؛

سایپا صفر - شهرخودرو صفر/ شاگردان گل‌‎محمدی با یک امتیاز با مشهد بازگشتند

تیم‌های فوتبال سایپا و شهرخودرو در چارچوب هفته نهم لیگ برتر ایران، امروز (پنجشنبه) به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر ایران، تیم‌های فوتبال سایپا و شهرخودرو امروز (پنجشنبه) به مصاف هم رفتند.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، طا‌ها شریعتی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، عارف حاجی‌عیدی، امیرحسین حسین‌زاده، معین عباسیان، محمدرضا سلیمانی، آرمان رمضانی

ترکیب شهر خودرو:

سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدزاده، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، روح‌الله باقری، یونس شاکری

سایپا صفر - شهرخودرو صفر/ نیمه اول

دقایق و حواشی حساس:

رضا ناصحی، کاپیتان سابق شهرخودرو و علیرضا امامی فر، مربی تیم ملی امید در جایگاه ویژه حضور داشتند.

دقیقه ۷: ارسال کوتاه حسین زاده به شکل خطرناکی از کنار دروازه شهرخودرو عبور کرد.

دقیقه ۱۰: ضربه امیرحسین حسین زاده به تور کنار دروازه مهدی رحمتی برخورد کرد.

دقیقه ۱۲: حسین زاده درون محوطه جریمه شهرخودرو روی زمین افتاد که ابراهیم صادقی پس از اینکه متوجه شد داور برای سایپا پنالتی نگرفته است سر مهاجم تیمش فریاد بلندی کشید.

دقیقه ۲۳: پاس روح الله باقری به یونس شاکری نرسید تا فرصت مناسبی برای شهر خود از بین برود.

برخلاف یحیی گل محمدی که کاملا آرام در کنار زمین ایستاده بود ابراهیم صادقی با هیجان و حرارت زیادی شاگردانش را هدایت می‌کرد.

دقیقه ۳۱: ارسال اکبرصادقی، کاپیتان شهر خودرو با ضربه سر آرمان رمضانی به شکل خطرناکی راهی کرنر شد تا گل به خودی به سود این تیم به ثمر نرسد.

بوق‌هایی که از سوی هواداران سایپا در زمان حمله شهرخودرو به صدا در می‌آوردند شرایط بدی برای خبرنگاران و حاضران در جایگاه ویژه ایجاد کرده بود.

دقیقه ۳۵: آرمین سهرابیان به دلیل برخورد با بازیکن شهر خودرو دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین دلیل دقایقی بازی متوقف شد. ابراهیم صادقی بلافاصله به مجتبی لطفی، مدافع نیمکت‌نشین تیم دستور داد به گرم کردن مشغول شود. سهرابیان پس از لحظاتی به بازی برگشت.

دقیقه ۳۹: پاس در عرض فرشاد فرجی به یونس شاکری رسید، اما ضربه آرام و کم دقت او از پشت محوطه جریمه سایپا در اختیار حامد فلاح زاده قرار گرفت.

یک دختر بچه همراه با کودکان خردسالی که برای تشویق سایپا به ورزشگاه آمده بودند در ورزشگاه شهدای شهر قدس مشغول بازی بود.

یک دختر دیگر هم همراه پدر خود به ورزشگاه آمده بود و در جایگاه هواداران سایپا نشست.

دقیقه ۴۴: برخورد مشکوک امیرحسین حسین زاده با مدافع شهر خودرو در محوطه جریمه این تیم اتفاق افتاد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و همین امر سبب اعتراض ابراهیم صادقی و شاگردانش شد.

دقیقه ۴۵: اعلام خطا به سود شهر خودرو درحالی اتفاق افتاد که بازیکنان و مربیان این اعتقاد داشتند علی بای باید به بازیکنان بازیکن سایپا کارت زرد نشان بدهد. در همین لحظه اعتراض فراوان مهدی رحمتی به علی بای سبب شد تا او کارت زرد بگیرد. داور بازی در حالی به رحمتی کارت زرد نشان داد که دوان دوان سمت دروازه بان شهر خودرو می‌رفت، اما رحمتی به این موصوع توجهی نداشت.

دقیقه ۱+۴۵: علی نبی زاده پس از خطا روی طا‌ها شریعتی از علی بای کارت زرد گرفت. در این صحنه کادرفنی شهرخودرو به تصمیم داور اعتراض کردند که همین امر سبب ایجاد درگیری لفظی جزئی بین نیمکت نشین‌های ۲ تیم شد و در نهایت با دخالت داود رفعتی، مسئول برگزاری بازی این درگیری پایان یافت.

نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

پس از پایان نیمه اول رحمتی بار دیگر سمت تیم داوری بازی رفت و به آن‌ها اعتراض کرد.


حدود ۱۰۰ هوادار مشهدی برای حمایت از تیم شهرخودرو وارد ورزشگاه شدند و ضمن تشویق یحیی گل محمدی، مربیان و بازیکنان این تیم را به شکل ویژه‌ای تشویق می‌کردند.

هواداران تیم میهمان قصد داشتند پرچم‌های بزرگ و ۲ تا ۳ طبل را با خود به داخل ورزشگاه بیاورند که با وجود ممانعت ماموران نیروی انتظامی در نهایت مجوز استفاده از طبل برای آن‌ها صادر شد.

۲ گیتی که در ورزشگاه شهرقدس نصب شده همچنان بدون استفاده مانده و هوادارانی که بلیت الکترونیکی در اختیار دارند بدون عبور از این گیت‌ها وارد ورزشگاه می‌شوند.

تعمیرات در جایگاه VIP ورزشگاه شهرقدس همچنان ادامه دارد.

هواداران شهرخودرو علیه تیم سایپا شعار می‌دادند.

مالک باشگاه شهرخودرو به جای حضور در جایگاه CIP در کنار تعدادی از کارمندان خود بین هواداران نشست.

هواداران شهر خودرو معین عباسیان، بازیکن مشهدی سایپا را به شکل ویژه‌ای تشویق کردند.

پسر یحیی گل محمدی هم برای تماشای بازی در جایگاه ویژه حضور داشت.

حدود ۳۰ نفر هم که بیشتر آن‌ها کودک و نوجوان بودند برای حمایت از سایپا به ورزشگاه آمده بودند.

سایپا صفر - شهرخودرو صفر/ نیمه اول

مهدی رحمتی، محمد حسین منادی، فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری پیش از شروع بازی سمت ابراهیم صادقی و بیژن طاهری رفته و از آن‌ها رخصت گرفتند.

معین عباسیان هم خوش و بش گرمی با یحیی گل محمدی و دستیارانش داشت.

احمد مددی که پیش از این به عنوان معاون ورزشی باشگاه سایپا فعالیت می‌کرد پس از جدایی حسین خوش نظر از امروز (پنجشنبه) به عنوان مدیر تیم سایپا فعالیت می‌کند و برای اولین بار روی نیمکت نارنجی پوشان نشست.

دقیقه ۴۶: ضربه امین قاسمی نژاد با اختلاف کمی از بالای دروازه سایپا بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: تعلل ابوالفضل جلالی برای ارسال پاس از درون محوطه جریمه سبب شد موقعیت خوبی برای تیم سایپا از بین برود.

پس از اعلام خطا به سود تیم شهرخودرو ابراهیم صادقی و احمد مددی سمت محمد عطایی داور چهارم بازی رفتند.

دقیقه ۵۵: ارسال ابوالفضل جلالی روی دروازه شهر خودرو با ضربه سر حسین‌زاده به بدن مدافع تیم مهمان برخورد کرد که در این صحنه هم ابراهیم صادقی بر خلاف نظر داور اعتقاد داشت توپ به دست علی نعمتی بر خورد کرده و باید به سود تیمش اعلام پنالتی شود.

دقیقه ۵۷: ارسال امیرحسین حسین زاده از درون محوطه جریمه شهرخودرو به شکل فوق العاده خطرناکی مماس با تیر دروازه مهدی رحمتی عبور کرد.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را ۲۰۰ نفر اعلام کرد.

نورافکن‌های ورزشگاه از دقیقه ۶۰ روشن شد.

دقیقه ۶۴: نفوذ محمد محمدزاده به داخل محوطه جریمه سایپا با ارسال کوتاه او همراه شد که این موقعیت خطرناک را حامد فلاح زاده مهار کرد.

دقیقه ۶۵: فرشاد محمدی مهر در ترکیب شهر خودرو جانشین محمد محمدزاده شد.

دقیقه ۶۶: شوت محکم اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه سایپا با واکنش تماشایی فلاح زاده دفع شد تا هواداران نارنجی پوش، دروازه بان تیم خود را با شعار حامد دست طلایی تشویق کنند.

دقیقه ۶۸: سروش رفیعی جای سعید صادقی در ترکیب شهرخودرو به بازی آمد.

دقیقه ۷۰: شوت محمد رضا سلیمانی از پشت محوطه جریمه شهرخودرو در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه ۷۰: پاس در عرض اکبر صادقی به روح الله باقری به رسید و او هم از داخل محوطه جریمه بدون مکث ضربه‌ای سمت سایپا شلیک کرد که حامد فلاح زاده با واکنصی تماشایی این ضربه را مهار کند.

دقیقه ۷۱: حسین کامیاب جای معین عباسیان در ترکیب سایپا وارد بازی شد.

دقیقه ۷۲: عرفان حاجی عیدی به دلیل خطا روی نبی زاده از علی بای کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۳: نفوذ حسین زاده به داخل محوطه جریمه شهرخودرو با ضربه او همراه شد که این ضربه را رحمتی با عکس العملی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۴: حرکت زیبای امیرحسین حسین زاده و عبور و دو مدافع شهر خودرو شد او در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربه اش از بالای دروازه رحمتی بیرون رفت.

کادرفنی شهرخودرو در میانه‌های نیمه دوم بار‌ها به داور اعتراض کرد.

دقیقه ۸۰: یونس شاکری جای خود را در ترکیب شهر خودرو به حسین مهربان داد.

دقیقه ۸۱: شوت محکم امین قاسمی نژاد در دستان فلاح زاده آرام گرفت.

دقیقه ۸۲: پس از برخورد عجیب ۲ بازیکن سایپا در میانه زمین و روی زمین افتادن آن‌ها توپ به سروش رفیعی رسید تا او سمت درازه سایپا حرکت کند. سروش در نهایت درون محوطه جریمه سایپا به زمین خورد، اما داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۵: اعتراض یحیی گل محمدی پس از اعلام خطا روی شاه علی دوست سبب شد علی بای به او کارت زرد بدهد.

دقیقه ۸۶: محمد مهری جای امیرحسین حسین زاده به بازی آمد.

دقیقه ۸۶: آرمین سهرابیان توپ را از پشت محوطه جریمه سایپا سمت دروازه شهرخودرو شلیک کرد که این ضربه عجیب پس از تماس با نوک انگشتان رحمتی به تیر افقی برخورد کرد.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال فرشاد محمدی مهر روی دروازه سایپا با ضربه سر امین قاسمی‌نژاد به شکل فوق العاده خطرناکی راهی اوت شد. پس از از بین رفتن موقعیت یحیی گل محمدی با زانوهایش روی زمین افتاد و برای لحظاتی توان بلند شدن نداشت.

دقیقه ۴+۹۰: ارسال بازیکنان ساپیا از سمت چپ زمین شهر خودرو با ضربه سر آرمان رمضانی از بالای دروازه رحمتی بیرون رفت.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

یک بازیکن برزیلی به نام زی ادواردو که برای حضور در تست‌های فنی تیم سایپا به تهران آمده با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار