مبارزه در آسمان در نسخه جدید PUBG

شرکت Tencent Games به تازگی اعلام کرد که بروزرسانی بازی PUBG برای دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شده است.

بروزرسانی بزرگ PUBG منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی PUBG Mobile یکی از پرطرفدارترین عناوین موجود در فروشگاه‌های موبایلی است که به دلیل رایگان بودن و دارا بودن گرافیک نسبتا خوب توانست به راحتی بین گیمرها جاخوش کند و محبوبیت بالایی بدست آورد. شرکت Tencent مسئولیت ساخت این بازی را برعهده دارد و همواره با عرضه بروزرسانی‌های جدید سعی کرده است گیمرهای خود را راضی نگه دارد. آخرین بروزرسانی این بازی هم چندی پیش و به مناسب هالووین در دسترس گیمرها قرار گرفت که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت و گیمرهای زیادی احساس رضایت از این بروزرسانی کردند.

شرکت Tencent به تازگی اعلام کرده است که بازی PUBG Mobile بروزرسانی بسیار بزرگی را دریافت کرده است که که گیمرها با دریافت این بروزرسانی حالت جدید Payload Mode را در بازی مشاهده خواهند کرد که به گیمرها اجازه جنگ و مبارزه هوایی را خواهد داد.

مبارزه در آسمان در نسخه جدید PUBG

گیمرها در این حالت می‎‌‌توانند به وسیله هلیکوپتر یا هواپیما به مبارزه با یکدیگر بروند و در این مبارزه علاوه بر اسلحه، امکان استفاده از موشک را نیز خواهند داشت. همچنین در این حالت از بازی بخشی وجود دارد که گیمرها در محیطی نسبتا مخروبه و از داخل مینی بوس با یکدیگر مبارزه خواهند کرد که در این بخش از بازی بیشترین استفاده گیمرها از نارنجک خواهد بود.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه بازی Nioh 2 اعلام شد


ظاهرا در بروزرسانی جدید بازی PUBG شرکت Tencent گیم از بازی Apex Legends الگو برداری کرده است و گزینه‌ای به بازی اضافه شده که در آن گیمر می‌تواند با هم تیمی‌های کشته شده خود در بازی ارتباط برقرار کند و می‌تواند آن‌ها را صدا کرده یا با آن‌ها حرف زند. همچنین درصورتی که خودرو گیمر دچار آسیب شود، گیمر می‌تواند از کیت تعمیر خودرو که به تازگی به بازی اضافه شده است استفاده کند. این بروزرسانی هم اکنون برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در درسترس گیمرها قرار دارد.

انتهای پیام/

بروزرسانی بزرگ PUBG منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار