معاون استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت همدلی برای خنثی سازی اهداف معاندین در انتخابات

معاون استاندار قم بر ضرورت حضور و همدلی همه گروه‌ها در مسیر خنثی سازی اهداف معاندین نظام در ایام انتخابات تاکید کرد.

ضرورت همدلی برای خنثی سازی اهداف معاندین در انتخاباتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بیژن سلیمان پور،معاون استاندار قم در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات امام حسن (ع) استانداری قم برگزارشد، با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات، اظهار کرد: تمام مسئولان باید توان خود را به‌کار گیرند تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

او با اشاره به ضرورت حفظ آرامش جامعه با ایجاد شور و نشاط انتخابات اظهار اظهار کرد: اعضای ستاد انتخابات استان مکلفند با رصد دقیق اخبار، تحلیلی دقیق و صحیح از فضای سیاسی و اجتماعی استان ارائه دهند تا در برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این حماسه سیاسی در استان بهره برداری شود.

سلیمان پور حضور نامزد‌های انتخابات از طیف‌ها و جناح‌های مختلف را در افزایش شور و نشاط انتخابات و استقبال مردم موثر دانست و تصریح کرد: جریان‌های فکری مختلف در انتخابات می‌تواند زمینه هیجانات مثبت برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را ایجاد کند و مردم می‌توانند از گزینه‌های مختلف به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر همدلی همه گروه‌ها و احزاب در مسیر دفاع از نظام و حاکمیت، ادامه داد: در ایام نزدیک به انتخابات باید آمادگی لازم برای پیگیری و مقابله با آثار انتشار برخی اخبار از سوی معاندین در مورد عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای و تخریب دستاورد‌های نظام باشیم و با رصد کامل اطلاعات و اخبار، در مسیر حفظ نظام، دوشادوش یکدیگر گام برداریم.

او همچنین به برخی اظهار نظرات در مسیر نفی دستاورد‌های نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: موضوع مهم در انتخابات پیروزی یک یا چند نفر در انتخابات نیست، بلکه آنچه اهمیت دارد تقویت نظام و توجه جدی به آرمان‌های انقلاب است؛ بنابراین برای کسب پیروزی نباید خدمات و دستاورد‌های نظام را نفی کنند و هدف همگان ایجاد ارزش افزوده انتخابات در مسیر تقویت نظام باشد.

سلیمان پور در پایان با بیان نقش اثرگذار تبلیغات و اطلاع رسانی در امر انتخابات عنوان کرد: تمام ظرفیت رسانه‌ای و اطلاع رسانی استان در بخش‌های مختلف به کار گرفته شود تا فضای مناسب برای برگزاری پر شور انتخابات فراهم گردد.

انتهای پیام/ش

برگزاری جلسه ستاد انتخابات قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.