رئیس مرکز حفاظت ‌اطلاعات کل قوه قضائیه گفت: قطار پاکسازی درون قوه قضاییه متوقف نمی‌شود‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان اهر به خبرنگاران اظهار داشت: هدف سفر رئیس و هیئت همراه قوه قضائیه به استان‌ها و شهرستان‌ها، معاشرت با تمامی اقشار مردمی در استان‌ها و شهرستان‌هاست چراکه رئیس دستگاه قضا معتقد است بدون حضور در بین مردم و لمس مشکلات مردم و جامعه توفیقات لازم جهت حل مشکلات و معضلات را به دست نخواهیم آورد.

او با اشاره به اینکه سفر‌های استانی و شهرستانی توفیقات بسیاری در حل مشکلات و تصمیم‌گیری‌های کلان دستگاه قضایی به وجود آورده است، افزود: مبنای اول دستگاه قضا برای بسترسازی تحول، اتکا به قانون است و قوه قضاییه در احیای حقوق اجتماعی، شهروندی و عامه تلاش کرده و این موضوعات را جزو اولویت‌های خود می‌داند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، تامین امنیت پایدار را اصلی‌ترین وظیفه دستگاه قضایی برشمرد و گفت: امروز آن‌چه که مورد انتظار است این است که مردم باید طعم شیرین عدالت را در جای جای محل سکونت و کار خود بچشند.

عبداللهی با ذکر اینکه «فساد» موجبات بیکاری جوانان و تبعیض را در جامعه فراهم می‌کند، ابراز داشت: وجود فساد در لایه‌های جامعه نتیجه سوء مدیریت در بحث اقتصادی است یعنی اگر فساد در جامعه رخنه می‌کند باید بدانیم که در بخشی از حوزه اقتصادی کشور بد مدیریت می‌شود یا سوء مدیریت داریم.


بیشتر بخوانید: ورود به موقع دستگاه قضا ماشین‌سازی تبریز را نجات داد


او گفت: چرا باید در جامعه جوانانی با سن ۳۰ یا ۴۰ سالگی بیکار و ازدواج نکرده باشند؟ دلیل و منشا این آسیب به کسانی بازمی‌گردد که در توزیع منابع و ثروت کشور تاثیرگذارند و این توزیع ناصحیح اقتصادی باعث شده تا افرادی همانند زالو خون مردم را شیشه کرده و جیب خود پر کنند و از طرفی هم جوانان ما بیکار بمانند.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بابیان اینکه برخی‌ها با رانت و رشوه میلیون‌ها دلار از بیت‌المال به بهانه تولید می‌گیرند و در بازار دلالی می‌کنند و این نیز موجبات بیکاری جوانان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: سیر تحولات حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضاییه به گونه‌ای دنبال می‌شود تا در برقراری عدالت بین فقیر و غنی تفاوتی وجود نداشته باشد.

عبداللهی اضافه کرد: در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی که اخیراً بیشتر دیده می‌شود عده‌ای حرام‌خوار و نفوذکننده قصد داشتند تا خلل در رسیدگی به پرونده‌های مفسدان ایجاد کنند شاید اگر به قیافه این افراد نگاه می‌شد همه فکر می‌کردند این‌ها حتی نماز شب‌شان را قضا نمی‌کنند، اما با این وجود دستگاه قضا شجاعانه در برابر مفسدان اقتصادی می‌ایستیم به عبارتی قوه قضاییه دست مفسدان اقتصادی را قطع می‌کند.

او با تاکید بر اینکه متاسفانه در فضای مجازی با هجمه ناجوانمردانه علیه قوه قضاییه مواجه هستیم، گفت: دست مفسدان اقتصادی با شمشیر بُران عدالت دستگاه قضا قطع می‌شود.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: شروع پاکسازی درون دستگاه قضا با دستور مقام معظم رهبری انجام گرفته و این قطار در حال حرکت متوقف نمی‌شود البته این برخورد‌ها تلنگری به مفسدان و خاطیان است و در این میان در مبارزه با فساد خط قرمزی برای خود قائل نیستیم و تا زمانی که ریشه فساد را در جامعه نخشکانیم آرام نمی‌نشینیم.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات کل قوه قضاییه در سفر یک‌روزه به شهرستان اهر ضمن حضور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، شرکت در شورای اداری و دیدار با قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اهر در دیدار مردمی به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس مرکز حفاظت اطلاعات کل قوه قضاییه در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
باید به شجاعت واخلاص ایشان افرین گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
کاش در تمام پستها یک ریسی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
باید نظارت بیشتر شود و از مسئولین بی کفایت بازخواست کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
چرا باید در جامعه جوانانی با سن ۳۰ یا ۴۰ سالگی بیکار و ازدواج نکرده باشند؟ بخا اینکه 1_ دزدی (اختلاس) 2_احتکار3_کم وگران فروشی4_ پارتی بازی5_عم لیاقت و نداشتن سواد وتجربه مدیران ومسئولین ذیربط
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۰:۴۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
جناب حاج آقای رئیسی دمت گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
به امید خدا تمام مشکلات کشور یکی پس از دیگری و با رسیدگی قاطع قوه قضاییه حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
باید تمام مدیران و کارمندان فاسد و رشوه بگیر در تمام ارکان از ادارات گرفته تا شهرداری ها و صنایع و دانشگاه ها و قضات و اساتید و معلمان همه برکنار و محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
با سلام و احترام خدمت جناب آقای رئیسی یکی از دلسوزان ملت. میخواستم صمیمانه و صادقانه بابت عملکرد و تلاشتون در زمینه ریشه کن کردن فساد تشکر کنم و اینکه جسارتا مراقب مکر و حیله ها باشین و سخنانی که بوی خیانت می‌دهد مثل جمله ی یکی از مسئولان که گفته بود جلوی قوه قضائیه بایستید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
ریسی دوست داریم چه استباهی کردم بهش رای ندادم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
راحت تو مجلس و دولت نشستند و قوانینی وضع میکنند که به نفع خودشون باشه طوریکه هر سال میاند ی ۲۰۰ هزار تومان میگذارند رو حقوق کارگر و بازنشسته و سر و صدا به پا میکنند و تهش بدون سر و صدا میاند در ماه ده تا بیست میلیون تومان اضافه حقوق میگذارند رو حقوق خودشون.که این اضافه حقوق ی دولتی یا ی مجلسی شاغل یا بازنشسته اونم در ماه.معادل پایه حقوقی ده بازنشسته است که جمعا ۳۰۰ سال زحمت کشیده اند یعنی یکماه اضافه حقوق برابر ۳۰۰ سال زحمت .هم پایه شون نجومی هم اضافه حقوقشون نجومی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
چرا دولت چند ساله ثروتمندترین ارگان سازمان تامین اجتماعی را ورشکست داد و دستگاه قضا در خصوص طلب تامین اجتماعی از دولت اقدامی نمیکنه و بازنشسته با ۳۰ سال زحمت با یک میلیون تومان حقوق به گدایی افتاده و گوش کسی بدهکار نیست .مگه یارانه ها را قطع نکرد.مگه اقساط مسکن مهر را نمیگیره و ی مسکن تو این ۶ سال درست نکرد.مگه مالیات نمیگیره.مگه پول قبوض نمیگیره.
Canada
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
هوشیار باشیم .دسیسه بحرین را برای provoking ایران در برنامه دارند .بعد وقتی ایران بحرین را گرفت .جنگ شیعه و سنی را راه بیندازند .که تا روز قیامت ادامه خواهد داشت .هوشیار
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۲۱:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
سؤال مهم آیا وکلایی که برای یک وکالت مبالغ نجومی می گیرند آیا طبق تخصص نجومی شان می گیرند یا لیسانس یا فوق لیسانس یا حتی دکترای ؟!!!!
وکالت 20 یا 30 و 50 و حتی 100 میلیون تومان آیا مالیاتش گرفته میشود یا فقط از من بدبخت دبیر قبل از دیدن حقوقم مالیات و بیمه و عوارض گمرگی و کهکشانی و زیرزمینی می گیرند؟!!!
اینگار یه تریلیون تومان به من دادن !!!
فقط می گویم انا لله و انا الیه راجعون والعاقبة للمتقین و استغفر الله ربی و اتوب الیه من کل ذنب عظیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
جانا سخن از زبان ما میگویی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۳۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
افراد فاسد باید تقاص پس بدهند
Germany
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
بهتراست مستندبه اطلاع مردم برسندتاآرامش ومرهمی بردل افرادبی بضاعت شودضمنامااین همه فارغ التحصل حقوق بیکارداریم بیان جای اون رشوه خوارها اونهارااستخدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش باهر
۱۹:۳۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
جزاکم الله خیر الجزا فی الدنیا و الاخره.
واقعا از اجرای عدالت برای همیشه ناامید شده بودیم واز زمانی که اقای رییسی امده اند کمی امیدوار شده ایم.امید است که ایشان و یاران باوفایش بیاری قادرمتعال و با حمایتهای همه جانبه حضرت رهبری بتوانند حقوق پایمال شده چهل ساله ملت را به بیت المال برگردانند.انشاءالله تعالی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
فک کردم // مینی بوس هم برا
سوار کردن مفسدان قضاییه کفایت میکنه // میفرمایند قطار لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
اگر یک قاضی انحراف پیدا کند و با آگاهی وارد این مسیر شود با اشراقی که دارد بعید است بتوان آن را محکوم کرد مگر خدا رسوا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
احسنت. برقوه قضاییه خداوندشماراازبلییات وشروکید ومکربدخواهانتان حفظ کند خسته نباشید.
Netherlands
علی محرابی
۱۸:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
درود بر ابراهیم بت شکن. ولی جا داره اسامی و متن حکم صادره رو منتشر کرده تا شبهه‌ای ایجاد نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
هرکس قصد اخلال دارد رسوایش کنید وبگوئید تا مردم اورا بشناسند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
با سلام بر رئیس محترم قوه قضائیه
ادامه روند کار شما و پاکسازی دستگاه قضایی از مفسدان و در مرحله بعدی مبارزه با فساد و اجرای عدالت روح تازه ای به جامعه خواهد داد و موجب امیدواری بیشتر به نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد و مردم شریف ایران پشتیبان شما خواهند شد ( م. خ استاد دانشگاه ). عمل به وظایف موجب محبوبیت در نزد خداوند متعال خواهد شد.