حضور مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در نمایشگاه الکامپ

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز در نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک (الکامپ)  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز حضور یافت.

کیامرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک (الکامپ) گفت: شرکت های دانش بنیان، شرکت های اجرایی استان و شرکت های خصوص در این نمایشگاه الکامپ حاضر شدند.

او افزود: ما معظلات زیادی داشتیم و پس از اتمام ماه صفر این نمایشگاه راه اندازی شد اما باید برای این نمایشگاه تبلیغات بیشتری می شد و شرکت های بیشتری استقبال می کردند.

حاجی زاده بیان داشت: شرکت های بیشتری استقبال می کردند، شرکت های دانش بنیان و مخترعان جوان ما باید داشته های خودر را در این نمایشگاه ها ارائه کنند.جمهوری اسلامی ایرانی کشوی پیشرو در زمینه ارتباطات و نانوفناوری است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان داشت: انتظار این است که سیستم دولتی به سمت الکترونیکی پیش رود چراکه یکی از مشکلات اصلی که با آن مواجهه هستیم خدمات دهی مطلوب و به موقع است.

این مقام مسئول گفت: روابط مردم و دولت الکترونیکی نشده اما دولت مبنای برای دولت الکترونیک گذاشته است و زیر ساخت ها را آماده کرده است دستگاه ها باید دولت الکترونیک را به صورت عملی پیاده سازی کند.

او اظهار داشت: مزایای دولت الکترونیک شفاف سازی اطلاعات است در بحث مناقصات، آگهی استخدامات باعث رفع شاعبه می شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ادامه داد: سامانه سجاد برای خسارت سیلاب به کشاورزی راه اندازی شد و پژو هشگاه فضایی برای راستی آزمایی نیز ورود کرد.و این امر باعث رضایت مندی مردم و خدمات دهی سریع به آن ها می گردد.

با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک (الکامپ)  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

انتهای پیام/م

حضور مسئولان در نمایشگاه الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.