در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛

سیاست‌های اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی بررسی شد

سیاست‌های اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی و نسبت آن با درآمد ناخالص ملی و تأمین منابع پایدار در حمایت از افزایش تولید در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


سیاست‌های اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی بررسی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

همچنین، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، فرهاد دژ پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز حضور داشتند.

در ادامه مباحث پیرامون اصلاحات ساختاری بودجه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدامات صورت گرفته مطرح کرد.

سیاست‌های اصلاح ساختار نظام مالیاتی مبتنی بر افزایش پایه مالیاتی و نسبت آن با درآمد ناخالص ملی و تأمین منابع پایدار و جهت‌گیری‌های مالیاتی در حمایت از افزایش تولید و حمایت از اقشار کم درآمد، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، در ادامه جلسه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه واردات و صادرات ارایه کرد و مقرر شد ورود کالا‌هایی که امکان تولید داخلی آن و تأمین نیاز‌های بازار وجود دارد، در حمایت از تولیدگران داخلی و افزایش اشتغال ممنوع شود.


بیشتر بخوانید: جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد + عکس


انتهای پیام/

تصویب ممنوعیت ورود کالاهایی که امکان تولید داخلی آنها و تأمین نیازهای بازار وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار