همایش بزرگ دانش‌آموزان انقلابی در یاسوج برگزار شد

همایش دانش‌آموزان انقلابی با عنوان نهضت «ما زنده‌ایم» با حضور بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  همایش دانش‌آموزان انقلابی با عنوان نهضت «ما زنده‌ایم» با حضور بیش از ۹۰۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی در راستای نشاط و شادابی در سایه‌سار عفاف و حجاب در شهر یاسوج برگزار شد.

سعادت صالحی‌نیا رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمددر این مراسم با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان و نقش‌آفرینان اصلی در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این همایش با محوریت دانش‌آموزان در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل شد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول گفت: نقش جامعه زنان در اسلام از صدر تاکنون بر کسی پوشیده نیست و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

سرهنگ جهانگیر انصاری با اشاره به اینکه روشنگری و بصیرت‌دهی حضرت زینب (س) سبب روشن شدن جبهه حق شد،بیان کرد: نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل بوده و امروز نیاز است تا این نقش ارزنده بیش از پیش دیده شود تا ایستادگی و مقاومت جبهه حق در مقابل استکبار صد چندان شود.

او افزود: دشمن امروز حجاب، عفاف و تفکر ما را هدف گرفته و ایستادگی زنان در سنگر عفاف و حجاب پیروزی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را رقم زده است.

انصاری ادامه داد: با مطالعه وصیت نامه شهدا خواهیم خواند که توصیه اصلی شهدا عفاف و حجاب است و اگر ما نتوانیم این سنگر را حفظ کنیم شکست سنگینی را خواهیم خورد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن با هدف قرار دادن این سنگر به‌دنبال تسلط بر کشور ما برای رسیدن به امیال خود است، بیان کرد: آسایش و امنیت در جمهوری اسلامی به راحتی به‌دست نیامده و باید با بصیرت و روشنگری سنگر عفاف و حجاب را حفظ کرد تا شکست نصیبمان نشود.

در این همایش به چهار زوج جوان با کمک و همراهی دانش‌آموزان شهر یاسوج جهیزیه اهدا شد.
انتهای پیام/غ

ایستادگی زنان در سنگر عفاف و حجاب

برچسب ها: سپاه ، عفاف و حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.