بسته خبرهای حوادث ۱۱ آبان ماه کرمان؛

کشف نیم تن حشیش در عملیات پلیس کرمان /سیگارهای قاچاق به مقصدنرسید

در بسته خبرهای حوادث امروز کرمان از کشف موادمخدر درحجم نیم تن تا دستگیری سارقان مسلح وکشف سیگار قاچاق وجود دارد.

کشف نیم تن حشیش در عملیات پلیس کرمان /سیگارهای قاچاق به مقصدنرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از نیم تن حشیش از خودرو پژو ۴۰۵ در عملیات مأموران انتظامی بخش راین شهرستان کرمان خبر داد.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۲۰ کیلو حشیش کشف، راننده آن دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

یک کشته و ۴ مجروح در برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی جیرفت از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۴ نفر بر اثر برخورد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ با یکدیگر در محور روستایی"بلوک"حوالی دو راهی دهنو خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی با اشاره به اینکه بسیاری از محور‌های فرعی این شهرستان دو طرفه و معمولا کم عرض هستند، گفت: رانندگان می‌بایست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در تمامی محورها، ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

دستگیری سارق مسلح کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق مسلح و کشف سرقت کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداءدر تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از نگهبان یک ساختمان در حال ساخت در حاشیه غربی شهر کرمان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند، سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

گفتنی است این متهم پس از بررسی و بازجویی‌های انجام شده به سرقت ۲ دستگاه گوشی همراه گرانقیمت و ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به صورت مسلحانه اعتراف و برای کشف سایر جرایم تحویل پلیس آگاهی شد.

کشف ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در منوجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور اصلی کهنوج–بندرعباس خبر داد.

سرهنگ نوری با اشاره به ضرر و زیان ناشی از مصرف دخانیات از شهروندان خواست در راستای کاهش زمینه‌های گرایش قشر جوان و نوجوان به موادمخدر نسبت به اینگونه موضوعات حساسیت بیشتری داشته باشند.

توقیف اتوبوس"زاهدان-شیراز" با ۱۰۲ کیلو مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "نرماشیر"از کشف ۱۰۲ کیلو تریاک و دستگیری ۵ قاچاقچی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سرگرد اسحاق دریجانی با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی، مقابله با معضل اعتیاد را مقابله با بروز تمامی آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دانست.

دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۳۷ فقره سرقت در بردسیر

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۳۷ فقره سرقت از ابتدای آبانماه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جعفر غضنفری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۳۰ متر کابل برق ومخابرات، مقداری لوازم خانگی، تعداد ۱۶ عدد وسایل داخل خودرو اعم از ضبط صوت و باند، تعداد ۶ عدد لاستیک و رینگ خودرو و مقداری شیر آلات ساختمانی کشف شد.

انتهای پیام/ح

بسته خبرهای حوادث امروز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار