رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت مطرح کرد:

عارضه جزء لاینفک هر جراحی به شمار می‌رود

نظافتی گفت: عارضه جزء لاینفک هر جراحی به شمار می‌رود، ولی پیشگیری از این عوارض به میزان زیادی امکان پذیر است.

عارضه جزء لاینفک هر جراحی به شمار می‌رودبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نظافتی رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت، در آستانه برگزاری هجدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت اظهار کرد: این کنگره همزمان با دهمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم محققین جوان با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته در هتل المپیک تهران از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

او افزود: تم کنگره "جراحی با حداقل عوارض" است و توجه به این مسئله می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد چراکه انجام جراحی به صورت لاینفک با عوارض همراه است، ولی اینکه این عوارض به حداقل برسد و بهترین نتیجه از نظر عملکرد و زیبایی حاصل شود و حداقل معلولیت را شاهد باشیم بسیار مهم است.

رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ادامه داد: برنامه‌های این کنگره در دو سالن اصلی برگزار می‌شود. برنامه‌های علمی در ارتباط با جراحی دهان فک و صورت و ایمپلنت خواهد بود. همچنین سالن‌هایی نیز برای کارگاه پیش بینی شده و فضای حدود ۴ هزار متر مربع نیز جهت برگزاری نمایشگاهی از مواد و تجهیزات دندانپزشکی به ویژه در حوزه جراحی و ایمپلنت در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: بهترین زمان درمان کوچکی فک پایین/درمان تخصصی ارتودنسی نیازمند پوشش بیمه‌ای


نظافتی از برگزاری ۱۰ پنل تخصصی در حوزه جراحی فک و صورت و ۱۰ پنل تخصصی در حوزه ایمپلنت خبر داد و گفت: کارگاه‌هایی نیز برای دانشجویان و دندانپزشکان عمومی برگزار می‌شود. همچنین مسابقه دانشجویی میان دانشجویان دانشگاه‌های مختلف خواهیم داشت و از طرف هیئت برگزاری به برگزیدگان هدایایی اعطا خواهد شد.

رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت یادآور شد: سمپوزیوم محققین جوان نیز طی دو روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند از مباحث مطرح شده در این سمپوزیوم نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 ارائه جدیدترین دستاورد‌های علمی در حوزه جراحی‌های دهان، فک و صورت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار