آیت الله فلاحتی، با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی فردا گفت: ۱۳ آبان روز اوج اقتدار ملی مردم مسلمان ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: با توجه به اینکه ایادی استکبار جهانی در ۱۳ آبان جوانان و دانش آموزان ایران اسلامی را به خاک و خون کشاند این روز در تاریخ ملت ایران ماندگار شد.

او، با بیان اینکه رژیم طاغوت ۱۳ آبان سال ۴۳ امام راحل را تبعید کرد، افزود: قیام ۱۳ آبان، تبعید امام راحل و دانش آموزان یک رابطه ناگسستنی است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با اشاره به اینکه حضور جمعی همه ما به ویژه دانش آموزان در راهپیمایی فردا در حقیقت استمرار اقتدار ملی و اسلامی ایران است، از جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم خواست برای گرامی داشت در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان شرکت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، با بیان اینکه حضور جوانان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان موجب تقویت اقتدار و عظمت ایران اسلامی می‌شود، تصریح کرد: توجه کشور‌های قدرت طلب و سودجو به حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان معطوف می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد

برچسب ها: سخن بزرگان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.