تشییع پیکر مطهر شهید مختاری در زرند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی افتخار دارد بیش از ۱۲ هزار شهید را در راستای تامین نظم و امنیت اجتماعی تقدیم این نظام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر سبکبال عاشق سید حمیدرضا مختاری گفت: امروز در کشور عزیز اسلامی شاهد امنیت بی نظیری در منطقه و دنیا هستیم.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: به برکت وجود رهبری و فرماندهی، ولی امر مسلمین است که الحمدالله امروز شاهد امنیت مطلوب و ایده آلی در کشور هستیم. وضعیت کشور‌های منطقه را شاهد هستید. حتی امروز در کشور‌هایی که دایه امنیت دارند شاهد ناامنی‌های بسیاری هستیم. توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی منطقه را ناامن کرده است، اما در ایران اسلامی مردم  این کشور در کمال آرامش و امنیت مشغول گذران زندگی شان هستند.

او ادامه داد: علی رغم تحریم ها، مشکلات اقتصادی، توطئه‌های گروه‌های تروریستی، منافقین کوردل و معاندین؛ اما کشور عزیز اسلامی ما امروز دارای امنیتی است که بسیاری از ملل و مردم کشور‌های دیگر آرزویی اینگونه آرامش و آسایش را دارند. خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم ما هم در کشورمان برای برقراری این امنیت سهیم بودیم، ارزشمندترین هزینه‌هایی که امروز برای تامین آسایش و امنیت شما خواهران و برادران عزیز در این شهر، استان و کشور عزیزمان هست، همین شهدای والامقامی است که امروز تقدیم کردیم.

سردار ناظری افزود: فرزند شما حمیدرضای عزیز و بزرگوار از شهر شما به دورترین نقطه مرزی رفته و در یگان مرزبانی مشغول تامین امنیت این کشور بوده است. نقطه صفر مرزی فرزندان شما در نیروی پرافتخار انتظامی تا مرکز کشور درون شهر‌ها تامین کننده نظم و امنیت هستند حتما همین هزینه رو بایستی داد و خواهیم داد.

او در ادامه افزود: اساساً این سرباز و سربازان نیرو‌های نظامی، سپاهیان عزیز و انتظامی که برای امنیت لباس رزم بر تن می‌کنند بالاترین افتخار و هدفشان شهادت است.

سردار ناظری گفت : برای امنیت و آرامش این مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد، با افتخار جان و هستی خودمان را تقدیم می‌کنیم تا مردم در آرامش و امنیت باشند. آن کوردلان بدانند، استکبار جهانی بداند، ایران اسلامی سربلند ایستاده و در مقابل هیچ ابرقدرتی سر فرود  نخواهد آورد. در مقابل هیچ تحریم و فشاری کوتاه نخواهد آمد، این روحیه مقاومت روحیه ایثار برای همه مردم ایران و کشور‌های منطقه یک درس بزرگ شده است، امروز مقاومت حرف اول را در منطقه و در دنیا میزند. استکبار جهانی از این مقاومت، از این صبر خانواده شهدای ما، از این گذشت و ایثارگری نیرو‌های رزمنده این نظام عصبانی هستند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه باید پیام شهدا را خوب بدانیم، تشریح کرد: خواهران در شهرستان زرند خوب می‌دانند این شهدا با تقدیم جانشان چه پیامی برای آن‌ها دارند، صحرای کربلا و شهدای کربلا چه پیامی را با حضرت زینب کبری سلام الله علی‌ها منتقل کردند، از شما چه می خواهند؛ حجاب و عفافی که امروز دغدغه این شهدا بوده برای امنیت و برای حفظ حجاب شما این عزیزان جان خودشان را تقدیم کردند.

او در ادامه افزود: پیروی از خط سرخ این شهدا و ولایت مداری این شهدا، این سربازان و همه سربازان نیرو‌های نظامی و انتظامی در خط ولایت و پیرو سرور و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افتخار دارد بیش از ۱۲ هزار شهید را در راستای تامین و امنیت تامین نظم و امنیت اجتماعی برای این نظام تقدیم کرده است، در کارنامه افتخار شهرستان زرند تقدیم بیش از ۵۸۰ شهید است که این شهید ۵۸۰ و یکمین شهید در سند افتخار شما مردم  شهرستان زرند است.

او گفت: این شهید همچون شهدای قبل در مدت مرخصی اخیر خودش در عزاداری سرور و سالار شهیدان در این شهرستان در جمع شما مردم عزادار آقا امام حسین (ع) بود در هیئت عزاداری شان عزاداری کرد، سینه زنی کرد که خانواده‌اش هم گفته بود که این مأموریت شاید مأموریت آخر من باشد.

فرمانده انتظامی کرمان گفت:‌ ای شهید عزیز ما به شما افتخار می‌کنیم. سرباز عزیزمان که در مرزبانی مشغول خدمت سربازی بودند در برگشت از ماموریتی که برای برخورد و تامین امنیت محور‌های مرزی داشتند به اتفاق همرزمانشان در سانحه رانندگی جان خودش را تقدیم می کند.

او افزود: برای ارتقاء نظم و امنیت این نظام درود می‌فرستیم به روح مطهر این شهید و آرزوی صحت و سلامتی برای آن عزیزان مجروحین و جانبازانی که در این حادثه در این طوفان شدید دچار این سانحه شدن داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: افتخار می‌کنیم به شما مردم وفادار، مردم ولایت‌مدار و مردم شهیدپرور خدمت می‌کنیم، افتخار می‌کنیم خدمتگزاری شما را در حوزه نظم و امنیت رو به عهده داریم.

پیکر این سبک بال عاشق از منطقه انتظامی تا چهار راه برق تشییع شد و سپس در زادگاهش در روستای ابپنگوئیه به خاک سپرده شد.

در این مراسم امام جمعه، فرماندار جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار شهرستان زرند حضور داشتند.

سید حمید رضا مختاری تنها فرزند پسر خانواده بودکه خدمت مقدس سربازی را در منطقه خاش سپری می‌کرد.

انتهای پیام/ی

به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی امنیت بی نظیری در منطقه و دنیا دارد

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار