فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع):

قدرت آمریکا براثر وحدت جهان اسلامی فرو پاشید

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) گفت: اگر آمریکا روزگاری یکه تاز میدان بود امروز این قدرت به واسطه فهم درست و وحدتی که بین امت اسلامی شکل گرفته به سمت فروپاشی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) با اشاره به برپایی جلسات وحدت بخش گفت: ضرورت برپایی این گونه جلسات ما را در انجام وظایف و مسئولت‌ها بیش از پیش تشویق، امیدوار و مصمم به خدمت بیشتر می‌کند.فروپاشی قدرت آمریکا براثر وحدت میان امت اسلامی+ تصاویر
او ادامه داد: امروز در حکومت و انقلاب اسلامی شاهد سرافرازی، سربلندی ایران و امت اسلامی به این حد و مرز و اندازه قدرت پیدا کردند که از سواحل دریای مدیترانه تا اعماق اقیانوس هر گونه تعدی و تعرض به نطام‌ اسلامی و جامعه و جبهه مقاومت صورت گیرد با پاسخ دندان شکن ازطرف همه آزادی خواهان و رزمندگان مواجه می‌کند.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) گفت: اگر آمریکا روزگاری یکه تاز میدان بود وغارت، چپاول و وحشی گری را توسعه می‌داد امروز این قدرت به واسطه فهم درست و وحدتی که بین امت اسلامی شکل گرفته به سمت فروپاشی پیش می‌رود.

سردار مرتضوی افزود: امروز‌ ایران اسلامی در سایه لطف، محبت، وحدت، برادری و ارزش‌های اسلامی درحال تاثیر گذاری به قلوب همه انسانهاست و بایستی قدردان این ارزش‌ها باشیم.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: رهبری معظم انقلاب در گام دوم سه اصل خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را برشمردن که بدون وحدت شکل نمی‌گیرد.
 
فروپاشی قدرت آمریکا براثر وحدت میان امت اسلامی+ تصاویر
فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) گفت: درخودسازی باید نفسانیات و تمایلات که موجب خدشه دارشدن اسلام می‌شود بایستی پرهیز کرد و اگر به این مرحله نرسیم و خود را تربیت نکنیم نمی‌توانیم در گام دوم انقلاب نقش آفرینی کنیم.

سردار مرتضوی خطاب به علمای شیعه و اهل سنت گفت: علمای شیعه و اهل سنت برای اینکه مسیر نورانی و تمدن برزگ جهانی اسلام شکل بگیرد و به درستی به مردم معرفی شود در سایه وحدت امکان پذیر است.

او تصریح کرد: برپایی جلسات برپایه وحدت بایستی ما را به اتحاد، همدلی، انسجام و هم افزایی برای حرکت رو به جلو، پیشرفت و آبادانی پیش ببرد تا امت واحد اسلامی در آرامش و امنیت کامل بسر ببرند و این جلسات کمک کننده باشد.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) گفت: همه باید هوشیار، بصیر و آگاه باشبم و عواملی که موجب خدشه دار شدن وحدت می‌شود به خوبی بشناسیم.
 

امروز عده‌ای تنها با نام دین از نردبان اسلام بالا می‌روند

 
مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: اولین گام پیامبر اسلام وحدت برادری و اخوت بین امت ها بود و در نظام اسلامی هم امام خمینی (ره) بر وحدت، اخوت و برادری تاکید داشتند.

او تصریح کرد: امروز عده‌ای با نام دین از نردبان اسلام بالا می‌روند و با مکرو حیله مقاصد شوم خودشان را برمسلمانان تحمیل می‌کند.

فروپاشی قدرت آمریکا براثر وحدت میان امت اسلامی+ تصاویر
امام جمعه اهل سنت گفت: امروز فرزند حضرت زهرا(س) مقام معظم رهبری بر وحدت مذاهب تاکید دارند وفرمودند افرادی که بین شیعه و اهل سنت تفرقه بیندازد او نه شیعه و نه سنی است بلکه در زمین دشمن بازی می‌کند.

مولوی جامی الاحمدی افزود:شیعه و سنی ۹۵درصد مشترکات دارند ۵درصد باقی مانده باید در حوزه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

او ادامه داد: حوادثی که در کشور‌های همسایه اتفاق می‌افتد کار دشمنان اسلام است و تاریخ اسلام برای همه مسلمانان درس عبرت است.

یکی از نکات برجسته همایش اقامه نماز ظهر با حضور شرکت کنندگان شیعه و اهل سنت به امامت امام‌جمعه اهل سنت صالح آباد برگزار شد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.