نماینده مردم مشهد لیست اموال خود را اعلام کرد

شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اعلام لیست اموال خود، موافقتش را با سامانه ثبت اموال نمایندگان ابراز کرد.

نماینده مردم مشهد لیست اموال خود را اعلام کردرضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نمایندگان وقتی اموال خود را خریداری می‌کنند در سامانه اسناد کشور ثبت شده است و این شفاف سازی قبل از ایجاد سامانه ثبت اموال نمایندگان نیز وجود داشته است، اما ایجاد این سامانه به دسترسی راحت‌تر به لیست اموال نمایندگان و در نتیجه نظارت بیشتر کمک می‌کند.

او ادامه داد: افکار عمومی نیز از اقدام قانونگذار در راه اندازی این سامانه استقبال خواهد کرد و این قبیل اقدامات به شفاف سازی بیشتر در جامعه کمک خواهد کرد.

نماینده مردم مشهد گفت: شخصا حاضر به رسانه‌ای کردن اموال خود هستم و هر کدام از مسئولان نیز می‌توانند در صورت تمایل با رسانه‌ای کردن اموال خود به فرآیند شفاف سازی بیشتر کمک کنند.

شیران خراسانی ادامه داد: منزل مسکونی در خیابان راه آهن مشهد، زمینی با مساحت ۵۰۰ متر مربع در حصار سرخ منطقه طرقبه مشهد و یک دستگاه خودروی شخصی ال نود از اموال شخصی بنده است.

انتهای پیام//م. ک
 
 

راه اندازی سامانه ثبت اموال گامی موثر در شفاف سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.