در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جنایت وحشتناک خانوادگی در شهریار/ قتل به بهانه تبعیض بین دو برادر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از وقوع جنایت خانوادگی در شاهدشهر شهریار خبر داد.

عامل جنایت خانوادگی در شهریار دستگیر شد/ تبعیض بین برادر علت کینه قاتلسرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نوجوان ۱۸ ساله‌ای در اقدامی پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله خود را با وارد کردن ضربات چاقو به قتل رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: متهم  در اظهارات اولیه خود عنوان کرد که تبعیض بین او و برادر کوچکش توسط والدین، علت ارتکاب قتل‌ها بود و به دلیل عقده گشایی اقدام به این عمل کرده است.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: از آنجایی که والدین متهم نوجوان شاغل بودند، او با استفاده از فرصت پیش آمده ابتدا برادر ۱۳ ساله خود را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رساند و بدن بی جان برادرش را به اتاق خواب برد.

وی افزود: در اواخر همان روز که پدر این فرد از سرکار به منزل بازگشت، به محض ورود به خانه توسط پسر مورد هجوم قرار گرفته و به دلیل جراحات وارده از ناحیه گردن توسط فرزندش به قتل رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: همین روال نیز برای مادر خانواده رخ داد و به این ترتیب یک جنایت خانوادگی در شاهدشهر شهریار به وقوع پیوست.


بیشتر بخوانید: برادرکشی در تهرانپارس/ مقتول با ضربات چاقوی برادرش در بیمارستان فوت کرد


وی افزود: پس از انجام قتل‌ها توسط متهم، او تعدادی از انگشتان خود را بریده و کلانتری محل آمد و مدعی شد که فردی نقاب دار به داخل خانه آمده و پدر، مادر و برادر کوچک خود را به قتل رسانده است و انگشتان من را نیز برید که در آخر توانستم از دست او فرار کردم.

سرهنگ سرپناه اظهار کرد: با توجه به موضوع و بررسی صحنه جنایت، بازجویی‎ها از این فرد صورت گرفت و با توجه به زاوایای پرونده و بررسی ماموران، متهم به ناچار به جنایت ارتکابی خود اعتراف کرد و ماجرا را برای پلیس تشریح کرد.

به گفته این مقام انتظامی پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی گذاشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
چرا این اتفاقات در کشور های مرفه رخ نمیدهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
این بهانه است .این فرد به احتمال زیاد شرایط روح وروان مساعد ندارد.درشرایط کنونی جامعه افرادتحت فشارهای فراوانی هستند ومتاسفانه درهیچ جا کمک برای شناسایی این افراد وپیشگیری های لازم نیست واگر هست مثل خدمات دندانپزشکی اینقدر هزینه بردار است که درتوان هرکسی تیست.وخوب هزیته اش را مردم بی بضاعت دارند اینگونه پر داخت میکنند.حتی ارتباطات فامیلی که درگذشته بیشتر بود الان بسیار محدود وکم شده چراکه این ارتباطها باعث التیام وارام شدن افراد میشود بزرگترهایی مثل پدربزرگ ومادر بزرگ باسعه صدر وملاطفت می توانند نوجوان وجوان را ارام کنند مشکلات اقتصادی فضای ناارام مجازی وجامعه ؛روح وروان های حساس را بشدت ضربه پذیر کرده.
Iran (Islamic Republic of)
مخدی
۲۰:۳۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
این چه بهانه های واهیست که میآورید اگر اینطور بود در کشورهای آفریقایی باید حمام خون بپا میشد جوان 18 ساله که مشغول تحصیل است چه ربطی به این مسائل مطروحه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
بهانه نیست من خودم تجربه کردم پدر و مادری که اصلا مهم نیست بچه چه نیازهایی داره و فقط اسم پدر و مادر هست
آخرین اخبار