هم زمان با سراسر کشور؛

جشن روز دانش آموز در مدارس قم برپا شد+تصاویر

هم زمان با یوم الله ۱۳ آبان مراسم جشن شادمانی روز دانش آموز در مدارس قم برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امروز در  یوم الله ۱۳ آبان سالگرد غرور آفرین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نام گذاری آن به روز دانش آموز تمام مدارس استان قم در شهر و روستا حال و هوای ویژه جشن و شادمانی داشت.

جشن روز دانش آموز در مدارس قم برپا شد+تصاویر

معلمان در مدارس با هدایایی هر چند کوچک این روز را به دانش آموزان تبریک گفتند و بار دیگر مفهوم ایستادگی و مقاومت در برابر  استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار را در کلاس درس بازگو کردند.

جشن روز دانش آموز در مدارس قم برپا شد+تصاویر

امروز دانش آموزان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با نقاشی پرچم سه رنگ ایران اسلامی  بر روی دست و پیشانی در این روز غرورآفرین دست به دست هم برای ساختن آینده این مرز و بوم بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس پیمان بستند.

دانش آموزان  در این روز ضمن برگزاری راهپیمایی استکبار ستیزی در مدارس با در دست داشتن پرچم پر افتخار و غرور آفرین ایران اسلامی در صفوف منظم و فشرده با مشت هایی گره کرده فریاد استکبار ستیز مرگ بر آمریکا سر دادند.

جشن روز دانش آموز در مدارس قم برپا شد+تصاویر

دانش آموزان در کنار مربیان و معلمان با به آتش کشیدن پرچم شیطان بزرگ،بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و سردمدار آن آمریکای جهان خوار زدند.

انتهای پیام/ش

روز دانش آموز در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.