نسخه؛

مرگ فردی بر اثر پنچر بودن لاستیک‌های آمبولانس تا درگیری‌هایی که در اورژانس بیمارستان‌ها رخ داده است

در نسخه این هفته به مرگ فردی بر اثر پنچر بودن لاستیک‌های آمبولانس تا درگیری‌هایی که در اورژانس بیمارستان‌ها رخ داده است پرداختیم.

مرگ فردی که بر اثر پنچر بودن لاستیک های آمبولانس اتفاق افتاد تا درگیری های که در ارژانس بیمارستان ها زخ دادهبه گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، قدیم‌ها برخی افراد با اورژانس تماس می‌گرفتند و مزاحم می‌شدند، ولی جدیداً مدل آن تغییر کرده است. ماجرا مربوط می‌شود به یکی از امدادرسانی‌هایی که طی آن، اورژانس در چند روز اخیر به دلیل کمبود جای پارک مجبور به پارک کردن جلوی یکی از منازل اهالی محل شد و زمانی که بیمار را به آمبولانس منتقل کردند متوجه پنچر بودن چهار چرخ ماشین شدند.
 
اما اکنون نسخه وزارت بهداشت برای این مزاحمت چیست؟

حریرچی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: ما شکایتی مبنی بر پیگیری این اتفاق به مقامات قضایی انجام دادیم و منتظر نتیجه آن هستیم.
 
مورد بعدی مربوط می‌شود به پیامک‌های بسیاری که طی هفته گذشته به دستمان رسیده است؛ درباره کمبود انسولین در شهر‌های مختلف کشور که برای پیگیری این موضوع به سازمان غذاودارو مراجعه کردیم.
 
شانه‌ساز  سرپرست سازمان غذاودارو اظهار کرد: ما تلاش خود را با کمک نیروی انتظامی و گمرک می‌کنیم تا جلوی این اتفاق را بگیریم.
 
البته  همچنین معاون سازمان غذاودارو از تغییراتی در نحوه توزیع انسولین خبر داده است تا دیگر شاهد کمبود‌ها نباشیم.

آیتم بعدی مربوط می‌شود به فیلمی که در فضای مجازی پخش شد که در آن شاهد ورود یک بیمار قلبی به بیمارستان و معطلی بیش از یک ساعته او در اورژانس مذکور بودیم که البته بعد از زمان طولانی برای ویزیت توسط نگهبان مور ضرب‌وشتم قرار گرفت.

اما در استان دیگر این ماجرا برعکس اتفاق افتاد؛ یعنی کادر بیمارستان مورد ضرب‌وشتم قرار گرفتند که درباره این موضوع محمد جهانگیری معاون نظارت برنامه‌ریزی نظام پزشکی اظهار کرد: اولین جایگاهی که در بیمارستان به این موضوع باید پاسخگو باشد مسئول فنی است و اگر مسئول فنی رسیدگی لازم را انجام نداد باید افراد به شبکه بهداشت یا نظام پزشکی مراجعه کنند, البته هر دو این پرونده‌ها در دست پیگیری هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار