معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد؛

دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض به کشته شدن راننده وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار - شیراز دستگیر شد.

دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: دیروز فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار - شیراز، در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی و دستگیری عامل اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: بر این اساس ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه عامل انتشار فراخوان تجمع در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شهرستان کوار شناسایی و او را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه متهم از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز است، اضافه کرد: او در بازجویی فنی و تخصصی ضمن ابراز ندامت، علت و انگیزه‌اش از انتشار فراخوان، فشار بر مسئولان انتظامی و امنیتی مبنی بر کنترل نکردن جاده برای آسان شدن تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو کردن احساسات جامعه با خودش دانست.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: پلیس با همکاری دستگاه قضائی، با کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/چ

عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار بازداشت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار