مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: وحدت، انسجام و همدلی بین مردم ایران باعث شده امروز کشورمان به الگویی برای دیگر کشور‌های جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در همایش گفتمان وحدت در ایرانشهر اظهار داشت: مهمترین ویژگی و نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران وحدت و انسجام مردمان این سرزمین است.

او  بیان کرد: مردم ایران به سرزمین و کشور خود تعلق خاطر دارند و توطئه‌های دشمنان هیچ نقشی در اراده پولادین آنان ندارد.

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی در تلاش هستند تا وحدت، انسجام و همدلی که در بین مردم وجود دارد را از بین ببرند، اما مردم ما هوشیارتر از آن هستند که فریب نقشه‌های دشمنان را بخورند.

او ادامه داد: ایران اسلامی با وجود تمام توطئه‌های دشمنان از امنیت و آرامش بسیار خوبی برخوردار است.

جلالی به اهمیت و جایگاه فرهنگ، تمدن ایرانی و نقش قوم بلوچ در مشارکت فرهنگ و تمدن کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمنان تمام ظرفیت‌های اختلاف برانگیز را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا با ایجاد بدبینی میان اقوام و مذاهب ایرانی با هدف تضعیف پایه‌های اقتدار کشور و در نهایت برافروختن آتش جنگ‌هایی همچون جنگ‌های فرقه‌ای و قومی زمینه اختلاف بین مردم را فراهم کنند که باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها همه هوشیار و بیدار باشیم.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ایرانشهر نیز با بیان اینکه معاندین نظام، وحدت بین مردم را هدف قرار داده‌اند اظهار داشت: برای خنثی کردن رویکرد تفرقه آفرین جریانات معاند باید نظریه‌های وحدت را گفتمان سازی کنیم.

ابوذر کوثری افزود: دشمن در عصر جدید با استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی به دنبال ایجاد جنگ نرم با روش‌های مختلف است که یکی از این روش‌ها بروز اختلافات قومی و مذهبی است.

انتهای پیام/گ

وحدت و انسجام ملت ایران الگوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار