سامانه مجازی اموال مسروقه کشف شده راه اندازی شد

رئیس پلیس آگاهی استان از راه اندازی سامانه مجازی اموال مسروقه کشف شده بمنظور تسهیل در روند شناسائی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد.

سامانه مجازی اموال مسروقه کشف شده راه اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ یدالله حسن پور، رییس پلیس آگاهی کرمان گفت: پلیس آگاهی ناجا با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحویل حداکثری اموال مکشوفه به مالباختگان، اقدام به طراحی و جانمائی سامانه اموال مسروقه مکشوفه در بستر اینترنت به آدرس سایت www.police.ir کرده تا مالباختگان از این بستر بتوانند روند شناسائی و تحویل اموال مسروقه خود را دنبال کنند.

او در تشریح نحوه ثبت درخواست توسط مالباختگان در این سامانه تصریح کرد: شهروندان با مراجعه به سامانه نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه در بستر اینترنت با کلیک بر روی نمایشگاه اموال کشف شده، وارد صفحه لیست اموال شده و عکس کالای متعلق به خود را انتخاب و سپس فرم مربوطه را تکمیل و درخواست خود را ارسال می‌کنند.

سرهنگ حسن پورتصریح کرد: در ادامه توسط سیستم یک کد پیگیری به مالباخته اعلام می‌شود و درخواست مالباختگان در سیستم از طریق همان کد و یا وارد کردن کدملی فرد قابل پیگیری است.
انتهای پیام/ ح

لیست اموال سرقتی به سامانه مجازی وارد می شود

برچسب ها: مسروقه ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین الاه چکمه سیاه
۱۳:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۸
به اطلاع میرسانم تراکتورفرگوسن بنده به شماره ... سرقت شده است
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۸
دوست عزیز خبر رو با دقت بخونید، باید برید سایت پلیس...
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۸:۰۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۸
چه خوب
آخرین اخبار