دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه کوردوبای اسپانیا با یکدیگر همکاری می‌کنند

دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه کوردوبای اسپانیا در زمینه تبادل دانشجو و استاد با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آرش خسروی مدیر روابط بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس گفت: شرایط تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه خلیج فارس با دانشگاه کوردوبای اسپانیا (ویژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی) فراهم شده است.

آرش خسروی افزود: به منظور اجرا کردن بند‌های تفاهم‌نامه و اقدام مشترک در برنامه اراسموس‌پلاس اتحادیه اروپا، موافقتنامه‌ای بین دو دانشگاه در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ میلادی به منظور ایجاد فرصت‌های مطالعاتی و تبادل استادان و دانشجویان منعقد شده که اتحادیه اروپا تامین مالی آن را بر عهده خواهد داشت.

او ادامه داد: باهماهنگی‌های صورت گرفته زمینه تبادل استاد و دانشجو از دانشگاه خلیج فارس به دانشگاه کوردوبا و برعکس در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی فراهم شده است که براساس سیاست‌های بین‌المللی‌سازی دانشگاه، به صورت اختصاصی برای دانشکده ادبیات و علوم انسانی در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: شرایط و نحوه پذیرش این برنامه به دانشکده ادبیات و علوم انسانی جهت اطلاع رسانی به دانشجویان و اعضای هیات علمی ارسال گردیده است.

انتهای پیام/ک

همکاری دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه کوردوبای اسپانیا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.