تغییرات عظیم توئیتر در سال ۲۰۲۰ + تصویر

مدیر طراحی و تحقیقات شرکت توئیتر از تغییرات جدید و عظیمی که قرار است در سال ۲۰۲۰ به این شبکه اجتماعی اعمال شود نوشت.

تغییرات عظیم توئیتر در سال ۲۰۲۰ + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد یکی از غول‌های دنیای شبکه‌های اجتماعی قرار است تغییرات زیادی به خود ببیند. این شبکه اجتماعی توئیتر است و به نظر می‌رسد که این اتفاقات به دلیل تفکرات دانتلی دیویس، مدیر طراحی و تحقیقات شرکت، باشد. وی روز دوشنبه اعلام کرد که یک سری تغییرات ممکن است در سال آینده در پلتفرم توئیتر اعمال شود.

دیویس ایده‌های خود را در مورد تغییرات توئیتر مطرح کرده است. البته وی آن‌ها را صرفا ویژگی‌هایی می‌داند که او منتظر است تا در سال ۲۰۲۰ به این شبکه اجتماعی اضافه شوند. با این حال، این ویژگی‌ها نمایانگر یک تغییر گسترده در نحوه تعامل کاربران با این سیستم عامل هستند.

تغییراتی که در توئیتر اعمال می‌شوند

از ویژگی‌های جدید پیشنهادی می‌توان به مواردی که در ادامه گفته می‌شود اشاره کرد. ویژگی‌های «من را از این گفتگو حفظ کنید»، «اجازه ندهید این پست ریتوئیت شود»، «اجازه ندهید کاربران بدون اجازه من را منشن کنند»، «منشن من را از این گفتگو حذف کنید» و «این پست را تنها برای هشتگ، علاقه‌مندی یا این دوستان توئیت کن» از جمله این موارد هستند. در ادامه توئیت منتشر شده توسط مدیر شرکت توئیتر را مشاهده می‌کنید:

تغییرات عظیم توئیتر در سال ۲۰۲۰ + تصویر


بیشتر بخوانید: تمسخر لوگوی جدید فیسبوک توسط مدیر عامل توییتر 


به سرعت نمی‌توان تشخیص داد که بعضی از این قابلیت‌ها چگونه کار خواهند کرد. برای مثال آیا «حذف منشن از یک پست» بدین معنا است که ویرایش توئیت‌ها امکان پذیر می‌شود یا تنها خود لینک به طور خودکار حذف شده و این اتفاق رخ می‌دهد. یکی از خبرگزاری‌ها برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره مکانیزم عملکرد این قابلیت‌های جدید و زمان انتشار آن‌ها با توئیتر ارتباط برقرار کرده، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد هنوز اطلاعات خاصی از آن با جزئیات بیشتر رونمایی کند.

سخنگوی توییتر، لیندسی مک کالوم، از طریق ایمیل برای این خبرگزاری نوشت: «ویژگی‌های ذکر شده ایده‌هایی هستند که ما در حال کشف آن‌ها هستیم. اکتشافات و آزمایش همیشه بخشی از روند ما بوده است. اگر تصمیم بگیریم که با هر یک از آن‌ها جلو برویم، اطلاعات بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.»

انتهای پیام/

تغییرات زیاد در انتظار توئیتر

برچسب ها: فناوری ، توئیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار