پشت پرده بدهی ۷ میلیاردی پرسپولیس به یک شرکت!

سرخپوشان پایتخت بدهی ۷ میلیارد تومانی به یک شرکت بلیت فروشی دارند.

پشت پرده بدهی ۷ میلیاردی پرسپولیس به یک شرکت!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه شرکتی برای بلیت فروشی با پرسپولیس قرارداد بست و مبلغ ۷ میلیارد تومان را به این باشگاه داد، اما ناگهان شرکت توسعه و تجهیز مسئول بلیت فروشی بازی‌های پرسپولیس شد تا این شرکت، سرخ‌ها را تهدید به شکایت کند.

این اتفاق در زمان مدیریت ایرج عرب رخ داد و حالا سرخ‌ها با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند. در روز‌های گذشته این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از بازی آینده، بلیت فروشی بازی‌های آینده پرسپولیس را انجام می‌دهد، اما سرخ‌ها درصدد هستند تا با این شرکت توافق کنند.

گفته می‌شود این شرکت جدا از ۷ میلیاردی که به باشگاه پرسپولیس در زمیان مدیریت ایرج عرب پرداخت کرده، خواهان ۵ میلیارد غرامت هم شده است و جالب اینکه این شرکت بار‌ها به پرسپولیس هشدار داده بود که اگر تکلیف آن‌ها را مشخص نکنند خودشان جداگانه تصمیم به فروش بلیت الکترنیکی بازی‌های پرسپولیس می‌کنند و در بازی خانگی اخیر این تیم مقابل ماشین‌سازی اقدام به این کار کرد.


بیشتر بخوانید: بیرانوند مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد


البته یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد که این موضوع پیچیده‌ای نیست و مبلغ اولیه این شرکت را به آن‌ها پرداخت می‌کنیم تا این مشکل حل شود و البته مدیران سرخ‌ها به دنبال این هستند تا زودتر توافق کنند.

شاگردان کالدرون در بازی آینده لیگ برتر باید در خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
ای داد وبیداد
آخرین اخبار