سرمربی شهرداری ارومیه ؛

لایق پیروزی مقابل اردکان بودیم/ این پیروزی تقدیم به هواداران

سرمربی شهرداری ارومیه گفت:لایق پیروزی مقابل اردکان بودیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مصطفی کارخانه پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران گفت:لایق پیروزی در دیدار با اردکان بودیم، که توانستیم با نمایش قابل قبول، در یک بازی بسیار سخت تیم خاتم را که از حمایت هوادارانش هم بهره می‌برد، شکست دهیم.

کارخانه ادامه داد:این پیروزی دلچسب را به تمامی هواداران والیبال ارومیه، مدیریت باشگاه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بابت حمایت‌های بی دریغ شان تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: هنوز اول راه هستیم، امیدوارم مثل همیشه هواداران حمایت کنند و کمی حوصله به خرج دهند و صبور باشند.

سرمربی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: تیم شهرداری ارومیه قابلیت فنی بالایی دارد، از همین رو کمی نیاز به زمان داریم و من مطمئنم آینده بهتری در انتظار تیم والیبال ارومیه می‌باشد.

کارخانه با بیان اینکه کسب پیروزی و سه امتیاز بازی در هفته سوم، روحیه مضاعفی تزریق تیم کرد افزود: جهت انجام بازی هفته چهارم از اردکان راهی مریوان خواهیم شد. بازی در مریوان و مقابل هواداران تیم راهیاب ملل بسیار سخت و دشوار است، ولی شهرداری ارومیه برای کسب یک پیروزی دیگر به مصاف این تیم خواهد رفت که امیدوارم به هدف ترسیمی یعنی کسب یک پیروزی دیگر دست یابیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.