پوشش همگانی بیمه با دفترچه بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت استان بااشاره به پوشش همگانی بیمه گفت: دفترچه بیمه‌ی سلامت در همه مراکز درمانی پذیرش و استقبال خوبی دارد.

پوشش همگانی بیمه با دفترچه بیمه سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جعفری، مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان در سخرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به گرانی کاغذ افزود: به زودی همه دفترچه‌های بیمه حذف خواهند شد و تمام نسخه‌ها الکترونیکی می‌شود.

او متوسط امید به زندگی در ایران را بیشتر از سایر کشور‌ها دانست و تاکید کرد: با خود مراقبتی و سبک زندگی سالم امید به زندگی بیشتر نیز خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هفته بیمه سلامت فرصتی برای ارائه دستاورد‌های بیمه‌ای از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است بیان کرد: در ابتدای انقلاب جمعیت کشور دارای تحت پوشش بیمه ۴میلیون و دراستان کرمان ۱۷۰هزار نفر بوده است.

او بیان کرد: به جهت اجرای طرح‌های بیمه‌ای به ویژه ازسال ۷۰ به بعد پوشش جمعیت درمانی بیمه دراستان کرمان بالای ده برابر افزایش پیدا کرد به گونه‌ای که این مقدار به یک میلیون و ۸۰۰هزار نفر افزایش پیدا کرد تاهزینه‌های درمانی روی دوش مردم سنگینی نکند.

جمعیت روستایی، عشایری و افرادی که ساکن شهر‌های زیر ۲۰هزار نفر بودند ازسال ۷۶به بعد دارای بیمه درمان شدند و ازسال ۸۴ دفترچه بیمه رایگان به همراه تیم سلامت در روستا‌ها به همراه پزشک، دندانپزشک، ماما، داروخانه.. درهمه روستا‌های کشور و استان مستقر شوند.

او تصریح کرد:حاصل اجرای این طرح بالغ بر ۱۴میلیارد تومان گردش مالی اداره کل بیمه سلامت برای درمان روستاییان است تا تیم درمانی کامل و جامع در روستا‌ها مستقر باشد و خدمات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/س

دفترچه بیمه‌ی سلامت در همه مراکز درمانی پذیرش دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله مهرابی
۰۸:۰۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
می خام از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوم
آخرین اخبار