بسته اخبار حوادث ۱۷ آبان ماه ۹۸؛

سرقت اینترنتی از حساب داماد توسط خواهر زن/دستگیری اعضای باند سارقان در زاهدان

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه هفدهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت اینترنتی از حساب داماد توسط خواهر زن/دستگیری اعضای باند سارقان در زاهدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز جمعه هفدهم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت اینترنتی از حساب داماد توسط خواهر زن

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند زاهدانی خبر داد.

 سرهنگ دوم مرتضی بزی گفت: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ ۲۶ میلیون ریال از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرارگرفت.

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد مبلغ کسر شده از حساب بانکی شاکی طی چند مرحله و به صورت اینترنتی برداشت شده که پس از انجام اقدامات پلیسی نهایتا متهم که خواهر همسر شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این پلیس احضار شد.

سرپرست پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهمه پس از حضور در پلیس فتا و روبرو شدن با مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و مشخص شد که او با سوء استفاده از اعتماد شاکی کارت بانکی اش را برای یک خرید جزئی در اختار گرفته و پس از فعال نمودن رمز اینترنتی کارت طی چند مرحله از فروگاه‌های اینترنتی اقدام به خرید اجناس مختلف کرده است.

سرهنگ بزی در خصوص انگیزه متهمه از این اقدام گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که او برای صاف کردن طلب‌هایی مالی که اداعا می‌کرد، از همسر خواهر خود داشته، دست به این اقدام زده است.

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: یکی از مهم‌ترین علل سرقت از حساب بانکی افراد اعتماد آن‌ها به دیگران و در اختیار گذاشتن کارت بانکی و رمز کارت به آن‌ها است.

او از شهروندان خواست به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگر افراد قرار ندهند تا شاهد این چگونه جرایم نباشیم.

واژگونی ماکسیما در محور زابل _نهبندان ۵ نفر مصدوم در پی داشت

رفعت مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی زابل گفت:  در پی واژگونی یک دستگاه ماکسیما در شهرستان نیمروز محور زابل _نهبندان حد فاصل میل نادر و بندان ۵نفر مصدوم شدند.

پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع مقارن با ساعت ۱۱:۱۱به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای میل نادر و بندان به محل حادثه اعزام و اولین آمبولانس در مدت زمان کمتر از ۱۲ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

۴نفر از مصدومین این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) زابل منتقل شدند و ۱نفر هم بصورت سرپایی از خدمات فوریت‌های پزشکی در محل حادثه بهره‌مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

۲ کشته در برخورد پژو ۴۰۵ با کامیون

بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو ۴۰۵ با کامیون بنز در محور "زاهدان – بم" فرعی روستای "چشمه زیارت" ۲ نفر در دم جان باختند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: یک فقره تصادف فوتی درکیلومتر ۲۰ فرعی روستای "چشمه زیارت" واقع در محور اصلی "زاهدان" به "بم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۲ نفر سرنشین به صورت رخ به رخ به شدت با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر ۲ سرنشین خودروی پژو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه شمال استان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ سواری پژو نسبت به کامیون اعلام شده است.

دستگیری اعضای باند سارقان کیف قاپ

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۳ نفر، اعضای باند حرفه‌ای سارقان به عنف تلفن همراه و کیف قاپ خبر داد.

سرهنگ حیمدرضا اکبری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه و کیف قاپی توسط سرنشینان ۲ دستگاه خودرو در شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.

او  افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات خود را برای دستگیری سارقان آغاز و پس از چند روز تحقیق و تلاش مستمر با انجام یکسری اقدامات تخصصی اعضای این باند را که از افزاد سابقه دار شهرستان بودند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه گفت: سرانجام مأموران با شناسایی پاتوق این سارقان روز گذشته طی هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۳ سارق را دستگیر و هر ۲ خودروی آن‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره کشف ۳ دستگاه تلفن همراه و تعدادی کارت بانکی مسروقه و ۴ قبضه سلاح سرد در مخفیگاه سارقان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و تحقیقات از آن‌ها برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

کشف ۲۶ تن سیمان قاچاق در "چابهار "

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از توقیف یک دستگاه تریلر با ۲۶ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: ماموران این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند.

او  ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۶ تُن سیمان قاچاق به ارزش ۶۰ میلیون ریال فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف خودروگفت: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

تصادف در شهرستان هیرمند ۵ مصدوم بجای گذاشت

رفعت مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی زابل گفت:ر پی برخورد یک دستگاه زانتیا با یک دستگاه پژو و یک دستگاه تویوتا وانت در شهرستان هیرمند روبروی دادگستری ۵نفر مصدوم شدند.

پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع مقارن با ساعت ۱۶:۱۸به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله دو تیم امدادی از نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام و اولین آمبولانس در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

هر ۵ نفرمصدوم این حادثه بصورت سرپایی از خدمات فوریت‌های پزشکی در محل حادثه بهره‌مند شدند و علیرغم توصیه پرسنل اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در نیکشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو خبر داد.

سرهنگ  حمید نوری گفت:  مأموران این شهرستان هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او  افزود: مأموران در بازرسی از خودرو تعداد زیادی انواع کالای قاچاق شامل:۴۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج هندی و پاکستانی، ۹۰ عدد شامپو بچه، ۲۰ بسته پوشک بچه، ۵۰ عدد اسپره حشره کش، ۵۰ قوطی نوشابه انرژی زا بیگ بر، ۲۴ بطری نوشابه گازدار استینا، ۳ کارتن اسمارتیز، ۳ کارتن آدامس تاتو، ۱۶ بسته هل، ۲۸۸ عددصابون آرایشی، ۷۰ عدد شامپو تریاک، ۴۲۰ عدد اسپری خوش بو کننده و ۱۰۰ ثوب کابشن بچه گانه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ نوری با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳۵۰ میلیون ریال اعلام شده است، خاطر نشان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

حادثه رانندگی در پارک‌ملت زاهدان

مدیر مرکز حوادث فوریت های پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پراید وپژو ۴۰۵ در محل پارک‌ملت زاهدان‌، چهار نفر مجروح شدند.
راشدی افزود: مجروحان با دودستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شدند.

سه مجروح بر اثر واژگونی پژو در مسیر زاهدان_زابل

فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: در ساعت ۲۰:۲۲ دقیقه امشب، بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۰ جاده زاهدان_ زابل محل پل حرمک سه نفر مجروح شدند.

مجروحان با دودستگاه امبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار