آشنایی نیرو‌های ورودی نهضت سواد آموزی با شیوه کلاس داری

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کارگاه شیوه‌های کلاس داری ویژه نیرو‌های ورودی از نهضت سواد آموزی این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه ارتقاء دانش علمی، معلمان جدید الورود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: کارگاه کلاس داری ویژه آموزگاران جدید الورودی که از نهضت سواد آموزی تبدیل وضعیت شده اند، با حضور اساتید برجسته برگزار شد.

او با بیان اینکه آموزش روش‌های تدریس و شیوه‌های کلاس داری از جمله اهداف برگزاری این کارگاه بود، اظهار کرد: آشنایی این معلمان جدید الورود با شیوه‌های کلاس داری امری ضروری و لازم است.

نیسی گمراوی به برگزاری مستمر کارگاه‌های دانش افزایی ویژه این معلمان اشاره کرد و بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در طول روز‌های آینده این کارگاه با موضوعات مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه کارگاه‌های دروس مختلف نیز در ماه جاری برای آموزگاران تدارک دیده شده است، ادامه داد: تاکنون کارگاه درس قرآن، ریاضی و فارسی با استقبال همکاران برگزار گردیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارتقاء دانش علمی و افزایش توانمندی فرهنگیان از دو طریق ضمن خدمت و دوره‌های دانش افزایی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

جذب نیروی حق التدریس در نهضت سوادآموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.