انصاری‌فرد وارث بدهی‌۶۰ میلیاردی

محمدحسن انصاری‌فرد در هفتادمین روز مدیرعاملی خود در پرسپولیس هنوز با مشکل تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات مواجه است .

انصاری‌فرد وارث بدهی‌۶۰ میلیاردیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری‌فرد در هفتادمین روز مدیرعاملی خود در پرسپولیس هنوز با مشکل تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات مواجه است و این در حالیست که او در روز‌های ابتدایی حضورش مدعی شده بود این تیم را از حیث مالی به شرایط ایده‌آل خواهد رساند، اکنون، اما در‌کنار مسائل روتین مربوط به مالی این باشگاه و قرارداد‌های داخلی، مهمترین موضوع مربوط به پرداختی‌های ارزی و بدهی آن‌هاست. برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش، ماریو بودیمیر، بشار رسن و حتی جونیور براندائو و بوژیدار رادوشووویچ می‌توانند یک دردسر قابل پیش‌بینی برای تیم مدیریتی جدید محسوب شوند. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با خراسان ورزشی رقم بدهی به برانکو را یک میلیون یورو (۵/۱۲ میلیلرد تومان) اعلام کرد. قدوسی در ادامه خبر از تلاش باشگاه پرسپولیس برای تخفیف گرفتن هم داد و گفت: «پیشنهاد باشگاه با توجه به فسخ یکطرفه قرارداد تخفیف‌۵۰، ۴۰ درصدی بوده و آقای برانکو آن را نپذیرفته است.

مدیریت باشگاه قصد دارد مذاکراتی را بار دیگر با آقای برانکو و وکیل ایشان انجام دهد تا توافق حاصل شود.» در همین خصوص از طریق رضا چلنگر نظر برانکو را هم جویا شدیم. سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگویی که با خراسان ورزشی داشت، یکبار دیگر اعلام کرد که هرگز بر سر مبلغ با پرسپولیس مذاکره نمی‌کند و اگر هم مذاکره‌ای در کار باشد، صرفا در مورد نحوه دریافت مطالبات خواهد بود. برانکو اصرار دارد که کل مبلغ باقی‌مانده از قرارداد خود را بگیرد و در غیر این صورت مشکل او با پرسپولیس در فیفا حل خواهد شد. در این شرایط انصاری‌فرد باید فکری به حال تامین منابع ارزی بکند، چرا‌که رفتن پرونده برانکو به فیفا باعث خواهد شد تا پرسپولیس علاوه‌بر پرداخت یک میلیون یورو مبالغ قابل‌توجهی هم برای حق دادرسی پرداخت کند.

علاوه بر این پرونده بودیمیر هم در مسیر فیفا قرار گرفته و گفته می‌شود قرارداد این مهاجم با پرسپولیس نیز‌۵۰۰ هزار یورو (۶ میلیارد) بوده و باشگاه با توجه به نامه شکایت او به فیفا باید نزدیک به همین مبلغ را پرداخت کند تا از دردسر دیگری جلوگیری کند. به این مشکلات باید دستمزد کالدرون و دستیارانش، بشار رسن، رادوشوویچ و جونیور را هم اضافه کنیم تا بدهی‌های ارزی پرسپولیس به رقم نجومی ۳ میلیون یورو (۳۷ میلیارد تومان) برسد. البته این همه ماجرا نیست و پرسپولیس یک پرونده مالی کلان دیگر هم دارد. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یک دردسر تازه مواجه شده، دردسری که به دلیل بی‌توجهی مدیران سابق پرسپولیس حالا به یک معضل بزرگ برای سرخ‌پوشان تبدیل شده است.

طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس شرکت بهنام‌پیشرو که در فصل چهاردهم به عنوان اسپانسر باشگاه فعالیت می‌کرد، توانسته علیه پرسپولیس از دادگاه حقوقی، رای بگیرد و دادگاه تجدیدنظر رای به محکومیت ۲۵ میلیاردی پرسپولیس و سیاسی به عنوان مدیر وقت باشگاه داده است. به این ترتیب و با احتساب این رای و با توجه به بدهی‌های ارزی حالا انصاری فرد وارث یک بدهی‌۶۰ میلیارد تومانی است و مسلما پرداخت این مبلغ در شرایط کنونی باشگاه چیزی فراتر از غیرممکن خواهد بود.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار