مطهری: وقفه‌های لیگ، تیم‌ها را از ریتم‌شان خارج می‌کند/ شهرخودرو را نباید با دیگر مدعیان مقایسه کرد

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تیم ما را نباید از لحاظ امکانات و بازیکن با دیگر مدعی‌ها مقایسه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال شهرخودو خراسان درباره برتری تیمش مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: با استراتژی که ما برای هر بازی تعیین می‌کنیم و می‌دانیم که تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند با لایه‌های زیادی برای دفاع وارد میدان می‌شوند، برای رد شدن از این لایه‌ها تاکتیک‌های مختلفی را اتخاذ می‌کنیم. بعد از تعویض‌هایی که کردیم، به نتیجه دلخواه مان رسیدیم و روند خوب مان را ادامه دادیم.

مطهری: وقفه‌های لیگ، تیم‌ها را از ریتم‌شان خارج می‌کند/ شهرخودرو را نباید با دیگر تیم‌های مدعی مقایسه کرد

شهرخودرو کلاسیک بازی کرده و بازیسازی را از عقب زمین آغاز می‌کند

مطهری درباره روند مثبت خط دفاعی شهرخودرو و بسته نگه داشتن دروازه این تیم در بازی‌های اخیر، بیان کرد: ما و سپاهان در بین تیم‌های لیگ کمترین گل خورده را داشتیم. تا به حال فقط ۳ گل خوردیم. شهرخودرو کلاسیک بازی می‌کند و بازیسازی را از عقب زمین آغاز می‌کند. خیلی از مواقع نیز تیم ما باز است. به همین دلیل در دقایقی فرصت به تیم حریف می‌دهیم. این خاصیت فوتبال رو به جلو است، اما با روش بازی ما دریافت ۳ گل در ۱۰ بازی، نشان می‌دهد در فاز دفاعی هم تیم خوبی هستیم و فقط نفرات در این آمار سهیم نیستند.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: این برد را به حمیداوی تقدیم می‌کنم/ امیدوارم فرامرزی آسیب جدی ندیده باشد


می‌خواهیم گل‌گهر را هم ببریم

او درمورد بازی عقب افتاده شهرخودرو که با تیم گل گهر قرار است، برگزار شود، گفت: با توجه به ریتم خوبی که ما داشتیم، اگر همان موقع بازی می‌کردیم، نتیجه خوبی می‌گرفتیم. اما به خاطر شهادت امام رضا (ع) آن دیدار به تعویق افتاد. خودمان را آماده می‌کنیم تا در آن بازی برنده باشیم.

وقفه‌های لیگ، تیم‌ها را از ریتم‌شان خارج می‌کند

دستیار اول یحیی گل محمدی در تیم شهرخودرو پیرامون وقفه‌هایی که در لیگ رخ می‌دهد، اظهار کرد: این تعطیلات به خاطر فیفادی است و تیم‌های ملی بازی دارند. این شرایط را باید اجرا کنیم چرا که جزئی از برنامه‌های سازمان لیگ است. اما به هر حال تیم‌ها را از ریتم خودش خارج می‌کند. ما مربیان باید تیم‌های مان را بالانس نگه داریم که با این شرایط، کار کمی سخت می‌شود.

مطهری: وقفه‌های لیگ، تیم‌ها را از ریتم‌شان خارج می‌کند/ شهرخودرو را نباید با دیگر تیم‌های مدعی مقایسه کرد


بیشتر بخوانید: شهرخودرو یک - پارس جنوبی صفر/ یحیی به صدر نزدیک شد


شهرخودرو را نباید با دیگر تیم‌های مدعی مقایسه کرد

مطهری گفت: دوست ندارم به خاطر صدرنشینی روی تیم مان فشاری وارد شود. ما با ۳-۴ تیم دیگر، قابل قیاس نیستیم. از لحاظ امکانات و نفرات با استقلال، پرسپولیس و سپاهان نباید مقایسه شویم. البته تیم را به یک شرایط خوبی رساندیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا در همین حد باقی بمانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار