بسته حوادث (هجدهم آبان ماه ۹۸):

کارخانه فرآورده‌های لبنی پادراتوس قوچان در میان شعله های آتش/نیشابور و تربت حیدریه پیشتاز در تصادفات رانندگی خراسان رضوی

مهم‌ترین حوادث امروز (هجدهم آبان ماه ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسنعلی ولی زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: حریق در کارخانه لبنیات پادراتوس قوچان ساعت ۲۲:۰۴ شامگاه جمعه به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی قوچان اعلام شد که به علت خارج از محدوده بودن محل وقوع آتش سوزی، عملیات با کسب مجوز از فرمانداری آغاز شد.

او ادامه داد: دو سوله این واحد صنعتی که در ۲۰ کیلومتری جاده قوچان - مشهد واقع است دچار حریق شده بود و ۲۵ نیروی عملیاتی، کار خاموش کردن آتش را انجام دادند.

کارخانه فرآورده‌های لبنی پادراتوس قوچان در میان شعله های آتش
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قوچان گفت: عملیات در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد شنبه به اتمام رسید، اما هنگامی که ماموران در مسیر بازگشت به قوچان بودند دوباره در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد در همین مکان اعلام حریق شد که مجدد دو گروه شش نفره آتش نشان به محل اعزام شدند و بقایای آتش را خاموش کردند و در نهایت عملیات در ساعت سه و ۱۰ دقیقه بامداد شنبه به اتمام رسید و آتش کاملا مهار شد.

ولی زاده افزود: علت وقوع این حادثه و میزان خسارات وارد شده پس از اعلام گزارش کارشناسی مشخص خواهد شد.
 

نیشابور و تربت حیدریه پیشتاز در تصادفات رانندگی خراسان رضوی

 

سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ترافیک در ورودی های کلانشهر مشهد در مسیر آزادراه شهید شوشتری و مشهد- چناران پرحجم است.

او ادامه داد: دیروز هشت فقره تصادف جرحی و یک فقره نیز تصادف فوتی در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد.

کارخانه فرآورده‌های لبنی پادراتوس قوچان در میان شعله های آتش/نیشابور و تربت حیدریه پیشتاز در تصادفات رانندگی خراسان رضوی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در راه های روستایی بیشترین میزان تصادفات براثر نبود دقت و توجه به جلو و خواب آلودگی راننده رخ می دهد.

سرهنگ امیدوار افزود: سرعت غیرمجاز و نداشتن دید کافی در پیچ ها از جمله عواملی که منجر به تصادفات  جاده ای می شود.

او تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت قبل بیشترین تصادفات خراسان رضوی در تربت حیدریه و نیشابور  رخ داده است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تصادفات در راه های روستایی ۲۵۰ درصد افزایش یافته است.
 
انتهای پیام//ف.س
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.