رفسنجان فاتح مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان کرمان

مسابقات وزنه برداری نونهالان، نوجوانان و جوانان استان کرمان در رفسنجان با قهرمانی میزبان پایان یافت.

آرش وطن خواه، مسئول کمیته تحقیق و توسعه آموزش و استعدادیابی هیئت وزنه برداری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان استان کرمان با حضور ۶۰ ورزشکار، مربی و داور از سراسر استان در ۱۰ وزن به میزبانی هیئت وزنه برداری رفسنجان و همکاری دانشگاه کار این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در پایان این مسابقات، تیم‌های رفسنجان، کرمان و مس سرچشمه عناوین اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

وطن خواه تصریح کرد: بدین ترتیب، برگزیدگان این رقابت‌ها که توانستند رکورد ورودی مسابقات کشوری را ثبت کنند به مسابقات جوانان کشور که در نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود در قالب تیم استان اعزام می‌شوند.

او بیان داشت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مسئولان محلی شهرستان و مسئولان دانشگاه کار برگزار شد، به ورزشکاران و تیم‌های برتر حکم، کاپ، مدال و جوایزی اهدا شد.

مسئول کمیته تحقیق و توسعه آموزش و استعدادیابی هیئت وزنه برداری استان کرمان گفت: در حاشیه‌ی این مسابقات، جشنواره استعدادیابی نونهالان استان نیز به همت کمیته آموزش و استعدادیابی استان برگزار شد.

وطن خواه با اعلام اینکه بدین ترتیب تست‌های اولیه استعدادیابی و نمایش تکنیک ورزشکاران نونهال انجام شد، افزود: استعداد‌هایی که با انتخاب کمیته استعدادیابی معرفی خواهند شد، به جشنواره استعدادیابی کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات وزنه برداری قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار