دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) مطرح کرد؛

حضور ۵ دانشگاه تراز اول در استپ ششم علم و فناوری مصطفی(ص)

سهراب‌پور، گفت: رویداد استپ ششم برای نخستین بار با محوریت و میزبانی ۵ دانشگاه تراز اول ایران برگزار می‌شود.

حضور ۵ دانشگاه تراز اول در استپ ششم علم و فناوری مصطفی(ص)به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سهراب‌پور دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی در سومین دوره اعطای جایزه علم و فناوری مصطفی، گفت: از دانشمندان و نخبگان علمی از کشور‌های مختلف جهان در ششمین رویداد استپ که در ایران برگزار می‌شود تقدیر خواهد شد.
 
دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) ادامه داد: مفتخریم که با همت و تلاش دبیرخانه اجرایی این رویداد امروز شاهد حضور ۷۰ نفر از دانشمندان و مدیران مرکز آموزش و تحقیقات از ۲۷ کشور دنیا در حوزه‌های همکاری‌های علمی و تأمین مالی علمی و فناوری است.

سهراب‌پور بیان کرد: ارتباطات علم و انرژی و محیط زیست نمونه‌ای از تنوع موضوعی و بی‌سابقه و بی‌نظیر در این زمینه است.

او گفت: این برنامه برای نخستین بار با محوریت و میزبانی ۵ دانشگاه تراز اول و همکاری ۹ دانشگاه، پژوهشگاه و مرکز علمی پژوهشی معتبر ایران برگزار می‌شود که شامل دانشگاه الزهرا، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امام صادق و دانشگاه صداوسیما است که در طول برگزاری استپ محور نشست‌ها و برنامه‌های علمی پیش‌بینی شده را بر عهده دارند.

دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) اظهار کرد: برگزاری بیش از ۲۰ جلسه کمیته‌های علمی در استپ ششم با مشارکت بیش از ۶۰ نفر از دانشمندان و متخصصین در هر یک از حوزه‌های تخصصی این رویداد بزرگ برگ زرین دیگری است که این رویداد را از نشست‌های قبلی متمایز می‌سازد.

سهراب‌پور بیان کرد: مشارکت، هم‌فکری و طراحی دو محور ژنتیک پزشکی و نانو فناوری، بیش از ۳۰ سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی، ۹ پنل تخصصی، بیش از ۲۰ نشست مشترک و ۷ بازدید از مراکز علمی و فناوری در کنار نشست اصلی این رویداد بزرگ است.

او ادامه داد: مفتخریم که ضمن تشخیص مسائل کمال جهان اسلام در زمینه علم و فناوری صاحب نظرانی را در این رویداد داریم که توانسته‌ایم با مسائل اولویت‌های جهان اسلام اقدامات چشم‌گیری را در سطح جهان علمی و دانشگاهی معتبر بین‌المللی ارائه نماییم. امیدواریم که حضور در این نشست بتواند خدمت مشارکت هرچه بیشتر را برای شما و حل چالش‌های هرچه بیشتر علم و فناوری جهان اسلام فراهم نماید.

دبیر ششمین استپ جایزه علمی فناوری مصطفی(ص) بیان کرد: استپ ششم در نظر دارد در قالب برنامه‌های موثر و هدفمند شبکه دانشمندان و صاحب نظران علم و فناوری جهان اسلام در قالب برنامه‌ای به نام استپ ۷ تشکیل شود تا زمینه تعامل و به اشتراک گذاری ظرفیت‌های میان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و دانشمندان هرچه بیشتر تسهیل شود.

سهراب‌پور گفت: رویداد استپ ششم با شعار محوری بازگشت به عصر طلایی تمدن اسلامی و پیشرانی در توسعه علم و دانشگاه در جهان اسلام در نظر دارد ضمن ارتقاء ظرفیت‌های بی‌نظیر کشور‌های اسلامی و نخبگان مسلمان به حل چالش‌های علم و فناوری کشور‌های اسلامی بپردازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار