مسئول اجرایی مسابقات سازمان لیگ تکواندو:

مشکلی برای برگزاری لیگ تکواندو در بازه زمانی طولانی‌تر وجود ندارد/ تاخیر در آغاز لیگ به دلیل تعلل تیم‌ها در ثبت نام است

بابایی گفت: مشکلی برای زودتر شروع کردن مسابقات تکواندو در زمان مدنظر مربیان و کسانی که به برنامه ریزی فعلی انتقاد دارند وجود ندارد و فدراسیون و سازمان لیگ محدودیتی برای انجام این کار ندارند.

مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو و مسئول اجرایی مسابقات تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات هفته سوم، چهارم و پنجم لیگ برگزار شد و به دلیل حضور ملی پوشان در فینال گرندپری بازی‌های هفته ششم با یک وقفه برگزار خواهد شد. قرار بود ملی پوشان از هفته سوم در لیگ بازی کنند، اما با صلاح دید کادرفنی در این هفته حضور نداشتند تا با آمادگی بیشتری در مسابقات گرندپری شرکت کنند.

بابایی افزود: خوشبختانه لیگ امسال از نظر فنی رشد خوبی داشته و تیم‌ها فاصله زیادی با یکدیگر ندارند. تاکنون مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم و امیدوارم لیگ کمک حال تیم ملی باشد تا در میادین مختلف بهترین نتایج را بگیریم.


بیشتر بخوانید: زوار: هوگو‌های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است/ می‌توانیم ۳ سهمیه المپیکی بگیریم/ به جوانان مان افتخار می‌کنیم


مسئول اجرایی مسابقات سازمان لیگ در واکنش به انتقاداتی که مبنی بر زمان بندی مسابقات لیگ مطرح می‌شود گفت: هدف سازمان لیگ برگزاری مسابقات در یک بازه زمانی ۶ ماهه است البته با شرایط موجود سازمان لیگ چنین هدفی را دنبال می‌کند، زیرا وقتی زمان ثبت نام اعلام می‌شود، سرپرستان تیم‌ها و کسانی که باید برای ثبت نام اقدام کنند، تعلل می‌کنند و ما مجبور می‌شویم زمان ثبت نام را تمدید کنیم. در غیر این صورت برای سازمان لیگ فرقی ندارد که مسابقات از اوایل تابستان برگزار شود یا پائیز.

او افزود: علاوه بر لیگ کیوروگی مردان، لیگ‌های زیادی در تمامی رده‌های سنی و در رشته‌های دیگری، چون پومسه برگزار می‌کنیم که مسابقات آن‌ها از خرداد یا تیر آغاز می‌شود؛ بنابراین مشکلی برای برگزاری این لیگ در تابستان نداریم، اما مشکل اساسی ثبت نام است که خود تیم‌ها به موقع انجام نمی‌دهند و می‌گویند بودجه هایشان هنوز تصویب نشده است. ما ثبت نام را از مرداد ماه آغاز کردیم و شرایط تیم‌ها ایجاب می‌کند که لیگ نقش جهان و خلیج فارس این طور برگزار شود.


بیشتر بخوانید: باید با برخی کمبود‌ها کنار بیاییم/ شهرداری ورامین اصلی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل است


بابایی ضمن تاکید بر این که سازمان لیگ مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ در بازه زمانی طولانی‌تر ندارد گفت:  لیگ امسال را از مهرماه آغاز کردیم و مسابقات تا آخر امسال به پایان می‌رسد و این یعنی تیم‌ها حدود ۶ ماه درگیر مسابقات هستند. اگر بخواهیم لیگ را طولانی‌تر کنیم و وقفه بیشتری در بازی‌ها ایجاد کنیم، لیگ فرسایشی و خسته کننده می‌شود. با این وجود از نظر ما مشکلی برای زودتر شروع کردن مسابقات در زمان مدنظر مربیان و کسانی که به برنامه ریزی فعلی انتقاد دارند، نیست و فدراسیون و سازمان لیگ محدودیتی برای انجام این کار ندارند، اما لازمه این کار استقبال تیم‌ها و ثبت نام در زمان مقرر است.

دبیر سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های لیگ برتری شرایط میزبانی مسابقات لیگ را دارند و تاکنون درخواستی برای میزبانی این مسابقات ارائه کرده اند گفت: ۳، ۴ تیم شرایط میزبانی مسابقات لیگ را دارند و هر کدام از آن‌ها درخواست میزبانی بدهند، سازمان لیگ با اشتیاق استقبال می‌کند. از نظر سازمان لیگ هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها در مکان دیگری وجود ندارد و ما شرایط میزبانی را برای آن‌ها مهیا می‌کنیم اما تیم‌های شهرستانی هم تمایل دارند مسابقات در تهران برگزار شود.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار