هنرمند اصفهانی، داور بین المللی آبرنگ

نماینده ایران در جامعه بین المللی هنر و آبرنگ گفت:بیش از ۲۴ سال در زمینه هنر‌های تجسمی کار کردم و هم اکنون عضور تیم ۱۲ نفره داوران بین المللی هنر آبرنگ در جهان هستم.

نادر مهذب نیا، نماینده ایران در جامعه بین المللی هنر و آبرنگ در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: متولد سال ۱۳۵۸ در اصفهان هستم و تولد در یک خانواده هنری موجب شد تا در سن ۵ سالگی علاقه به هنر در من بوجود بیاید.

او ادامه داد: اکثر تکنیک‌ها وشاخه‌های هنر‌های تجسمی را در طول ۲۴ سال فعالیت هنری کار کردم، اما تکنیک شخصی من و هنری که خلوت تنهایی من را پر می‌کند هنر آبرنگ است.

نادر مهذب نیا ادامه داد: در کشور به عنوان چهره ماندگار هنر ایران شناخته شدم و با ارسال اثر، برگزاری کارگاه آموزشی در دانشگاه‌های بیش از ۲۷ کشور دنیا از جمله اندونزی مالزی روسیه چین پراگ و .. این افتخار را داشتم که دانش و دستاورد خود را در اختیار مردم دنیا قرار بدهم و هم اکنون نماینده ایران در جامعه بین المللی هنر آبرنگ دنیا هستم.

این هنرمند اصفهانی با اشاره به اینکه: وقتی هنر به صورت تکلیف باشد خروجی لازم را ندارد، ولی وقتی با عشق پیگیری شود بدون شک خروجی مطلوبی خواهد داشت افزود:در حال حاظر مهم‌ترین دغدغه هنرمندان این حوزه، تهیه ابزار اولیه این کار و بالا بودن هزینه برای تهیه مقوای مناسب و با کیفیت است.

او در پایان گفت:به اعتقاد شخصی من، هنر پایانی ندارد و دریای بی کران است، هنرمندان جدید باید وقت بسیاری را به خواندن مقالات بین المللی در این عرصه، یادگیری دانش لازم و کسب تجریبات اختصاص دهند و من همیشه سعی می‌کنم این هنر را با آمیختن مهارت خود به هنر شرقی به علاقمندان اموزش دهم.

انتهای پیام/ی
 


چهره ماندگار هنر آبرنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.