رونمایی از مستند ایکسونامی در مشهد/ روایتی انتقادی از آزادی های جنسی در آمریکا

مراسم رونمایی از مستند «ایکسونامی» به کارگردانی محسن آقایی دوشنبه ۲۰ آبان در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان بطور همزمان برگزار می‌شود.

رونمایی از مستند ایکسونامی در مشهد/  روایتی انتقادی از آزادی های جنسی در آمریکاحیدر مرادی مدیر سینما هویزه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: مستند ایکسونامی از گروه سفیر فیلم روز دوشنبه ساعت ۶ در سالن شماره یک  سینما هویزه، اکران خصوصی می شود.

او افزود: در این مستند، یک فرد آمریکایی تجربه رسیدن به آزادی‌های جنسی در ایالات متحده آمریکا را برای مردم ایران روایت می‌کند و به بحث در مورد تحولات اجتماعی آمریکا می پردازد.

مرادی ادامه داد: این فیلم تحلیلی مسیری را نشان می دهد که افرادی برای رسیدن به آزادی های جنسی در ۷۰ سال پیش این راه را رفته اند، راهی که امروز صدها جوان آرزوی رسیدن آن را دارند اما نمی دانند رسیدن به این آزادی ها چه عواقبی را دارد.

او ادامه داد: وصال آزادی های فردی در نابودی خانواده ها بسیار اثرگذار است و در این فیلم تجربیات این افراد را در این خصوص نشان می دهد و بیشتر سعی دارد در مسیر ستایش حریم خانواده اثر مثبت بگذارد.

 

مستند ایکسونامی دوشنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۸، به صورت همزمان در شهر‌های تهران، مشهد و اصفهان رونمایی خواهد شد.

مراسم رونمایی تهران در تالار اندیشه حوزه هنری، مشهد در سینما هویزه و اصفهان در سینما سوره برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ح

مستند ایکسونامی بزودی در سینماهای کشور

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
برخلاف انچه تبلیغ میشود، ازادی جنسی در راستای ازادیهای مدنی بمعنی بی بندوباری نیست و زن و مرد در احترام و رعایت حقوق متقابل با یکدیگر رفتار میکنند. در جوامعی مانند ایران که ازادی را هرج و مرج تصور میکنند، ازادی جنسی بمعنی فساد است. اندیشه فساد جنسی ذهنی که اغلب ایرانیها گرفتار انند بمراتب از فساد جنسی عملی خطرناکتر است زیرا عقده های جنسی مزمن هرگز درمان نمیشوند.