بوربور در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگران جوان:

جبهه پایداری در حال ارزیابی وزن سیاسی خود در جامعه است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر جبهه پایداری خود را یک جریان سیاسی وزین دید وارد شورای ائتلاف نمی‌شوند.

جبهه پایداری در حال ارزیابی وزن سیاسی خود در جامعه استحبیب الله بور بور فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اظهارت برخی اعضای جبهه پایداری مبنی بر عدم ورود به شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: جبهه پایداری جزء جریاناتی است که معروف شده است به جریان خاص در جامعه، اکنون هم ارزیابی می‌کند که تا چه حد می‌تواند جامعه را ملتهب کند.

او افزود: اعضای جبهه پایداری ابتدا با آیت‌اللّه موحدی کرمانی و دیگر بزرگان مباحصه و گفت‌وگو کردند و به این نتیجه رسیدند که وارد شورای ائتلاف شوند، اما بعد از مدتی با صراحت مطالبی را مبنی بر عدم حضور در شورای ائتلاف مطرح کردند، اینگونه رفتار جبهه پایداری فقط باعث سبک شدن آنها در عرصه سیاسی می‌شود.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که چه اختلافاتی باعث مواضع اخیر جبهه پایداری شده است، گفت: جبهه پایداری از ابتدا وارد شورای ائتلاف نشده بود که اکنون بخواهد با شورای ائتلاف اختلافی داشته باشد.

بوربور تصرریح کرد: معتقدم جبهه پایداری به دنبال این است که وزن سیاسی خود را در جامعه ارزیابی کند، اگر خود را یک جریان سیاسی وزین دیدند وارد شورای ائتلاف نمی‌شوند، در غیر این صورت سعی می‌کنند که به عنوان آخرین تشکل سیاسی به شورای ائتلاف پیوندند، این روش جبهه پایداری پسندیده نیست.


بیشتر بخوانید: تشتت و تفرقه در جریان اصولگرایی سم است/ جبهه پایداری به دلیل نقصان شورای ائتلاف مستقلانه وارد انتخابات می‌شود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
آخرین اخبار