استان البرز با وجود نداشتن استخر مناسب برای رشته شیرجه ۳ ملی پوش در کشور دارد.

نبود استخر مناسب برای رشته شیرجه در البرزبلال خلیلی، رئیس هیأت شنا البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: در کل استان البرز ۱۶۰ استخرشنا وجود دارد که بخشی در اختیار نهاد ها، ارگان‌ها و ادارات دولتی و بخشی دیگر در اختیار بخش خصوصی است.

او با اشاره به تعداد زیاد شناگران در البرز افزود: با توجه به تعداد بالای شناگران در این استان ۳ نوع شنا در فدراسیون شامل رشته شنا، شیرجه و واترپلو  در البرز وجود دارد .

خلیلی گفت:در کل کشور فقط چند استان در رشته شیرجه استخر مناسب دارند و دلیل اینکه  استان البرز در این رشته امکانات نداردنبوداستخر‌های عمیق  و سکو‌های بلند است.

او با اشاره به نبود استخر مناسب برای شناگران رشته شیرجه ادامه داد:ورزشکاران البرزی به دلیل نداشتن استخر شیرجه در استخر آزادی تهران تمرین می‌کنند.

رئیس هیأت شنا البرز،گفت:با توجه به این که استان البرز دارای ۳ ملی پوش در رشته شیرجه شنا است ، برخی از استان‌های کشور با وجود استخر مناسب برای این رشته ورزشکار ندارند.

خلیلی ادامه داد: در رشته شنا بنیامین قره حسنلو سریع‌ترین شناگرالبرزی در ایران است و همچنین در رشته واترپلو نیز هم  در آقایان و بانوان در تیم ملی ورزشکار داریم واستان البرز دررشته شنا، واترپلو و شیرجه جزء استان‌های برتر در سطح کشور است.

او در پایان گفت:استقبال بانوان نسبت به آقایان در رشته ورزش  شنا بیشتر است.
 

انتهای پیام /ر. و

استقبال بانوان البرزی در رشته شنا

برچسب ها: شنا ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.