سعید اسماعیل‌پور گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۴ مورد حریق و حادثه در شهرستان سمنان به وقوع پیوسته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسماعیل‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۴ مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است گفت: از این تعداد چهار مورد به گرفتن حیوانات موذی، سه مورد محبوسی در کابین آسانسور و اماکن، دو مورد حریق ضایعات، دو مورد گیرکردن حلقه در دست و یک مورد مربوط به (نشت گاز ال‌پی‌جی، تصادف خودرو و حریق تجاری) مربوط می‌شود که در سطح شهر توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.

او با بیان اینکه طی سه روز گذشته ۲۶۹ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان گرفته‌شده است، افزود: از این میان ۱۴ مورد آن عملیاتی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه آتش‌نشانان این سازمان در ساعات مختلف شبانه‌روز به کمک همشهریان سمنانی شتافتند وامداد رسانی کردند تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد نجات‌یافتگان در این عملیات هشت نفر (مرد و زن) است.

اسماعیل‌پور همکاری مردم را در امدادرسانی سریع و به‌موقع و مهم و حیاتی خواند و اضافه کرد: باز کردن راه عبور خودرو‌های آتش‌نشانی، جلوگیری از شلوغی و گرفتن عکس و تصاویر از مواردی است که سرعت امدادرسانی را با کندی مواجه می‌کند، لذا دراین‌بین همشهریان می‌توانند بیشترین نقش را ایفا کنند.

انتهای پیام / ر

۲۶۹ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی سمنان گرفته‌شده است

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.