علی‌رضا آشناگر با بیان اینکه روند اجرای طرح انتقال آب خزر به استان سمنان رضایت‌بخش است گفت: بخش خصوصی تمایل به مشارکت در اجرای این طرح دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: روند اجرای طرح انتقال آب خزر به استان سمنان تا کنون رضایت‌بخش است و پیشرفت خوبی داشته است و بخش خصوصی تمایل به مشارکت در اجرای این طرح دارد.

او با بیان اینکه مدیران و مسئولان استان سمنان باید برای تحقق و اجرای این طرح همکاری، مساعدت و حمایتی همه‌جانبه داشته باشند افزود: منفعت اجرای این طرح برای تمام استان اهمیت دارد لذا باید در راستای اجرای آن اهتمام داشت.

استاندار سمنان با تأکید بر اهمیت طرح انتقال آب بین‌حوزه‌ای برای تأمین آب در سمنان تصریح کرد: انتقال آب خزر به استان برای صنعت، کشاورزی و شرب یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاران بومی یکی از ظرفیت‌های مطلوب توسعه استان سمنان

او یکی از ظرفیت‌های مطلوب برای توسعه و رونق اقتصادی استان سمنان را وجود سرمایه‌گذاران بومی و بنیاد‌های توسعه‌ای و شرکت‌های صنعتی نام برد.

آشناگر به برخی محرومیت‌ها در منطقه میامی و نرخ بالای بیکاری مهدی‌شهر نسبت به دیگر شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات منطقه میامی باید بنیاد‌های توسعه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری جلب شوند و مشکل مهدی‌شهر نیز با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بومی این شهرستان قابل‌حل و فصل است.

استاندار سمنان تأکید کرد: باید مناطق کم برخوردار در هر یک از شهرستان‌های استان سمنان شناسایی شوند و در رفع محرومیت‌ها تمام تلاش و همت با اتخاذ تدابیر ویژه صرف شود.

او شیوه برگزاری همایش‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان را نامطلوب عنوان کرد و بیان داشت: باید ارتباط و تعاملات در این حوزه به شکل درست و اصولی برقرار شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.