استاندار سمنان گفت: بودجه انتقال آب خزر به استان در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و با انتقال این آب قطعا صنعت جانی دوباره خواهد گرفت.

بودجه انتقال آب خزر به استان سمنان در مجلس شورای اسلامی تصویب شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در جایگاه مطلوبی از کشور قرار دارد گفت: با توجه به ظرفیت های بالای استان نیاز است با همکاری مدیران این شرایط بهبود بهتری یابد.

وی افزود: امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی است، اما هنوز در کشور آرایش درستی برای این جنگ وجود ندارد.

آشناگر با اشاره به اینکه مشکل این است که هنوز مدیران درک درستی از این جنگ ندارند تصریح کرد: نیاز است مدیران دستگاه های اجرایی با کنار گذاشتن قوانینی که مورد نیاز نیست از کند کردن روند تولید در واحد ها پرهیز کنند.

استاندار سمنان افزود: شرایط واحد های تولید استان در حال حاضر خیلی مناسب نیست ولی با همراهی شما مدیران می توان از این شرایط نیز گذر کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی باید از مچ گیری در واحدها پرهیز کنند گفت: در شرایط امروز کشور همه بایند برای کمک به رونق تولید در کشور کمک کنند.

استاندار سمنان افزود: بودجه انتقال آب خزر به استان در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و با انتقال این آب قطعا صنعت جانی دوباره خواهد گرفت.

انتهای پیام / گ 

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.