رسیدگی به مطالبات مردمی استاندار قم در سامانه سامد

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با عنوان سامد امروز با حضور استاندار پاسخگو مشکلات مردمی استان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  سامانه الکترونیکی سامد از سال ۸۹ با هدف ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاه‌های اجرایی با شماره تلفن ۱۱۱ فعالیت خود را در استانداری آغاز کرد و امروز بهرام سرمست استاندار قم از ساعت ۱۱ تا ۱۲ پاسخگو تماس تلفنی مردم با این درگاه الکترونیکی بود.

استاندار پس از پاسخ به ۲۵ تماس مردمی گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند با اطلاع رسانی به مردم یک روز مشخص را برای طرح مسائب و مشکلات مردمی در دستگاه‌های اجرایی خود ایجاد کنند تا مردم بدون تشریفات و واسطه مسائل و دغدغه‌های خود را در آن موضوع مرتبط مطرح کنند.

سرمست ادامه داد: حضور استاندار در این سامانه و ارتباط با مردم با هدف مطلع شدن از دغدغه‌های مردمی و ارائه دستورات لازم به دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات مردمی است.

او از حضور مدیر کل بازرسی و حقوقی استانداری برای پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌ها خبر داد و افزود: مشکلات خدمات شهری، بالا بودن زمان رسیدگی و پاسخگویی به پرونده‌های ارباب رجوع و متحد نبودن از موارد قانونی از جمله مواردی بود که مردم در گفتگو با سامانه سامد اشاره کردند.

سامانه سامد روزانه نزریک به ۵۰ تماس تلفنی مردمی را ثبت میکند.

انتهای پیام/الف

پاسخگویی امروز استاندار قم در سامانه سامد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.