مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام :

برای حمایت از تولید ملی باید روی کیفیت سرمایه‌گذاری کرد

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام توانست در فرآیند ارزیابی مدیریت کیفیت در خدمات هوانوردی فرودگاهی حائز رتبه اشتهار کیفیت تک‌ستاره شود.

برای حمایت از تولید ملی باید روی کیفیت سرمایه‌گذاری کردبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام توانست در فرآیند ارزیابی مدیریت کیفیت در خدمات هوانوردی فرودگاهی حائز رتبه اشتهار کیفیت تک‌ستاره شود.

نادر ثناگو مطلق  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پس از دریافت این جایزه، در جمع مدیران منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به‌روز ملی کیفیت و تأکید بر اهمیت این روز گفت: هدف از نام‌گذاری این روز توجه به ارتقا دانش کیفیت است و امروز فرصتی است تا فعالان در حوزه‌های مختلف کشور ارزیابی درستی از زمینه‌های رشد و ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها در رونق تولید داشته باشند.

او با بیان این‌که اگرچه کیفیت در منظر عام به معنای رضایت مشتری تعریف داشته است گفت: اما نکته مهم و اساسی در تعریف کیفیت قبل از رضایت مشتری در تولید است، چراکه زمانی که یک تولید کیفی نباشد قطعاً رضایت مشتری را هم در برنمی‌گیرد.

ثناگو مطلق با اشاره به اینکه برای حمایت از تولید ملی باید روی کیفیت سرمایه‌گذاری کرد اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه تولید ملی کیفیت است که بتواند هم در عرصه رقابت و هم در عرصه رضایت حرکت روبه‌جلو داشته باشد.

او ادامه داد: کیفیت باید هم در تولید و هم در خدمات مدنظر قرار گیرد، چراکه خدمات بر پایه تولید جزو خدمات مولد، مهم و تأثیرگذار محسوب می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در پایان ضمن تشکر از همت بلند کارکنان منطقه به‌منظور دریافت جایزه ملی کیفیت تصریح کرد: توجه به کیفیت در تولید ملی و اقتصادی بسیار مهم است و همکاران بنده در همین راستا و برنامه‌ریزی مدون و بلندمدت و با بالا بردن سطح کیفیت در حوزه‌های خدمات‌رسانی توانستند جایزه ملی کیفیت را امسال از آن خود کنند.

مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت و اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران امروز با متولی گری سازمان ملی استاندارد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی برگزار شد که از سازمان‌های برتر کیفی کشور ازجمله منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار