رحمانی فضلی مطرح کرد؛

۸۳ روز تا برگزاری باشکوه انتخابات مجلس/ ۲۰ دستگاه برای فعالیت در انتخابات حضور دارند

وزیر کشور گفت: حدود ۸۳ روز وقت داریم یک انتخابات امن و با شکوه در سایه قانون برگزار کنیم.

۸۳ روز تا انتخابات مجلس/ حضور ۲۰ دستگاه برای فعالیت در انتخابات مجلسبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور صبح امروز در مراسم آغاز به‌کار ستاد انتخابات کشور گفت: خداوند به ما توفیق داده یکبار دیگر بتوانیم انتخابات دیگری را در نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم. حدود ۸۳ روز وقت داریم یک انتخابات امن و با شکوه در سایه قانون برگزار کنیم.

وزیر کشور اظهار کرد: در این انتخابات شاهد حضور ۲۰ دستگاه برای فعالیت خواهیم بود. انتخابات را نماد مقاومت و استقامت مردم در مقابل فشار، زورآزمایی و تحقیر دشمنان می‌دانیم و امیدواریم این انتخابات به مانور قدرت، استقامت و مشارکت مردم تبدیل شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تلاش ما این است انتخابات را با همکاری همه اعضا، گروه‌ها و نامزد‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی و شورای نگهبان در یک محیطی هماهنگ برگزار کنیم، تصریح کرد: تلاش ما این است که مردم با اعتماد و اطمینان مشارکت پررنگ‌تری نسبت به گذشته در انتخابات داشته باشد.

او ادامه داد: تقاضای ما این است همه کسانی که در خود توان، استعداد و انگیزه و علاقه برای کمک به مردم و نظام را دارند به میدان انتخابات آمده و ثبت نام کنند. از احزاب هم تقاضا داریم در محیطی سالم، قانونی و با رقابت اصولی و منطقی بستر حضور بیشتر مردم را فراهم کند.

وزیر کشور ادامه داد: از نامزد‌های انتخابات هم تقاضا داریم با رعایت قانون و سلامت انتخابات در صحنه حضور داشته باشند. ما با بی طرفی کامل، دقت و در نظر گرفتن شرایط سراسر کشور تلاش می‌کنیم فضا را برای انتخابات فراهم کنیم.

وزیر کشور در پایان گفت: ما آمادگی رسیدگی به شکایات و پاسخ به سئوالات و راهنمایی‌های لازم را در وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور را داریم.


بیشتر بخوانید: ستاد انتخابات کشور افتتاح شد


انتهای پیام/

تلاش ما مشارکت پررنگ‌ مردم در انتخابات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار