تا ۱۰ آذر ماه امسال؛

مشکلات خیابان ولیعصر اهواز به دستور فرماندار حل می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از حل مشکلات خیابان ولیعصر اهوازتا ۱۰ آذر ماه امسال خبر داد.

علیرضا عالی پور، معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه مسئله خیابان ولیعصر تنها مربوط به شهرداری نیست، گفت: ادرات مختلفی در تخریب و مشکلات ایجاد شده این خیابان دخالت دارند و باید میان تمام دستگاه‌ها برای حل ویرانی آن هماهنگی و همکاری وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه مشکل اصلی خیابان ولیعصر رواناب‌های دفع نشده بر اثر باران و سیستم فاضلاب آن است افزود: مسئله دیگر ساخت یک مجتمع تجاری بزرگ با زیر بنا یکصد هزار متر و تردد گسترده ماشین‌های سنگین در این خیابان است و همین فشار وارد شده به آسفالت را بیشتر کرده و در نتیجه موجب تخریب فاضلاب و ایجاد مشکلات زیادتری در ولیعصر شده است.

حل مشکلات خیابان ولیعصر تا ۱۰ آذر ماه امسال

عالی پور در خصوص اقدامات انجام شده از سوی شرکت آبفا بیان کرد: این شرکت بخشی از فاضلاب خیابان ولیعصر را به سیستم فاضلاب خیابان آبان در انتها ولیعصر متصل کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در ادامه اظهار داشت: مجتمع عظیم تجاری نیز موظف شد تا یک راه دسترسی و سیستم فاضلاب مجزا برای خود بسازد تا این مشکلات متوجه دانشجویان در مجتمع خوابگاهی شهید علم الهدی نشود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با دستور فرماندار قرار شد که مشکلات خیابان ولیعصر تا ۱۰ آذر ماه امسال برداشته شوند.

لازم به ذکر است که خیابان ولیعصر یکی از محل‌های پر تردد در منطقه گلستان اهواز و مکان عبور و مرور دانشجویان دانشگاه شهید چمران است که با مشکلات فراوانی از جمله ایجاد گرد و خاک به دلیل تردد خودوها در بخش خاکی این خیابان مواجه هستند و این موضوع عزم راسخ و پیگیری مستمر مسئولان مربوطه را برای حل هر چه سریعتر آن می‌طلبد.

حل مشکلات خیابان ولیعصر تا ۱۰ آذر ماه امسال

حل مشکلات خیابان ولیعصر تا ۱۰ آذر ماه امسال

حل مشکلات خیابان ولیعصر تا ۱۰ آذر ماه امسال

انتهای پیام/ ن

وضعیت خیابان ولیعصر اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار