اقبالخواه در جمع شرکت‌های استارت آپی استان کرمان:

شرکت‌های استارت آپی فعال با رویکرد ارائه خدمات در بستر اینترنت، مورد حمایت پست هستند

عضو هیئت مدیره در جمع شرکت‌های استارت آپی استان کرمان گفت: حمایت یکسان و ایجاد فضای رقابتی شفاف با بخش خصوصی از اولویت‌های شرکت ملی پست است.

ارتباطاتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره شرکت پست در جمع شرکت‌های استارت آپی استان کرمان گفت: حمایت یکسان و ایجاد فضای رقابتی شفاف با بخش خصوصی از اولویت‌های شرکت ملی پست است.

اقبالخواه در جلسه شرکت‌های استارت آپی در استان کرمان افزود: شرکت‌های استارت آپی که با رویکرد ارائه خدمات در بستر اینترنت شکل گرفته اند، مورد حمایت پست هستند.

او با اشاره همکاری مطلوب پست استان کرمان با شرکت‌های مذکور، اظهار داشت: این استان در چارچوب قوانین و مقررات، بخشی از فضای موجود تبلیعاتی و اطلاع رسانی را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد و در سایر زمینه‌ها از جمله حمل و جابجایی محصولات نیز همکاری خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره شرکت پست با استقبال از توسعه همکاری‌ها با کسب و کار‌های نوپا تصریح کرد: ظرفیت‌های پست در زمینه حمل و جابجایی بسته و کالا در پهنه گسترده جغرافیایی کشور وجود دارد که در اختیار شرکت‌های استارت آپی نیز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتباطات ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار