سرهنگ علیزاده خبر داد؛

موبایل قاپ موتورسوار پایتخت دستگیر شد/ شناسایی مالباختگان و متهم دوم در دستور کار پلیس

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین از دستگیری یک موتورسوار موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رضا علیزاده رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته نوزدهم آبان ماه، ماموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر(عج) با استمداد خواستن تعدادی از شهروندان مواجه شدند که اعلام می‌کردند: راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت از خانمی سرقت کرده اند.

وی بیان داشت: با تعقیب ۲ موتورسوار، راکب موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو سواری پراید تصادف و به علت عدم حفظ تعادل با زمین برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ترک نشین موتورسیکلت با استفاده از تاریکی هوا و شلوغی جمعیت از محل متواری شد، گفت: راکب موتورسیکلت دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی موبایل سرقتی از جمله گوشی مالباخته کشف می‌شود.

علیزاده عنوان کرد: مالباخته در اظهارات خود به پلیس، گفت: در ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس نشسته بودم که با گوشی همراه مشغول ارسال پیام شدم، بعد از گذشت مدتی متوجه شدم که موتورسیکلتی ۲ ترکه خلاف جهت مسیر تردد خودرو‌ها به من نزدیک می‌شود و در یک لحظه گوشی همراهم را قاپیده و از محل متواری شدند.


بیشتر بخوانید: دستگیری ۴۱ سارق و کشف ۸ دستگاه خودرو سرقتی در مرکز پایتخت


این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی اظهار داشت: پس از قاپیدن گوشی همراهش سایر شهروندان به استمداد وی برخاستند و با سد کردن مسیر حرکت موتورسیکلت سعی در دستگیری موتورسواران داشتند که راکب موتورسیکلت به علت عدم حفظ تعادل با زمین برخورد، اما باز سوار بر موتورسیکلشان شده و موفق به فرار از صحنه می‌شوند.

رئیس کلانتری فلسطین تصریح کرد: متهم در بازجوئی اولیه به ۲۰ فقره سرقت در محدوده خیابان‌های نجات اللهی، کریمخان، هفت تیر، طالقانی و میدان، ولیعصر(عج) اقرار و تا کنون ۱۰ تن از مالباختگان راکب موتورسیکلت را شناسایی کرده اند.

این مقام انتظامی افزود: شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دستگیری یک موتورسوار موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار