در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

درخواست عجیب عضو شورای شهر/ نام من را در تاریخ ثبت کنید!

نژاد بهرام خواست نام او در تاریخ تهران ثبت شود.

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علل مخالفت خود برای تغییر نام معابر پایتخت گفت: در جلسه اخیر شورای شهر تهران دو صورت جلسه کمیسیون نامگذاری معابر به تصویب رسید که در یکی از آن‌ها دو معبر پایتخت  به نام مرحوم حجازی و پرسپولیس نامگذاری شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: با تمام احترامی که برای بزرگان قائل هستم، اما اعتقاد من این است که این شیوه نامگذاری غلط است، زیرا وظیفه ما این است که برای تغییر نام معابر از شهروندان ساکن در آن معبر نظرسنجی کنیم.

نژادبهرام در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر تهران بر خلاف آیین نامه نامگذاری معابر عمل می‌کنند یا خیر، تصریح کرد: به اعتقاد من این شیوه نامگذاری معابر خلاف آیین نامه است، زیرا مردم باید در تغییر نام یک معبر نظر بدهند و به عنوان مثال اگر من ساکن یک خیابان با نام با اصالت هستم تغییر نام آن خیابان هیچ گاه موجب نمی‌شود که من نام قدیم آن را فراموش کنم و آن معبر را به نام جدید صدا بزنم.


بیشتر بخوانید: خبر خوش برای سرخابی‌ها؛ نامگذاری یک خیابان و میدان به نام ناصر حجازی و پرسپولیس


او با اشاره به بخش‌هایی از آیین نامه نامگذاری معابر پایتخت افزود: در بخشی از آیین نامه نامگذاری معابر آمده است که اگر می‌خواهید وارد تغییر نام معبری شوید به طور حتم از مردم نظرسنجی کنید و من با تمام احترامی که برای اعضای کمیسیون نامگذاری معابر شورای شهر تهران قائل هستم باز هم مخالف این شیوه نامگذاری هستم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که نباید هویت شهری را در دستمان بگیریم و راه بیفتیم، گفت: ما برای نامگذاری معابر پایتخت می‌توانیم مکان‌های تازه تأسیس را به نام بزرگان نامگذاری کنیم؛ همان گونه که ما در مدیریت شهری برای قدردانی از تلاش‌های آقای شیبانی (عضو سابق شورای شهر تهران) خیابانی درخور او پیدا نکردیم و یک تالار را به نام ایشان نامگذاری کردیم.

نژادبهرام تصریح کرد: می‌خواهم که در تاریخ ثبت کنید که روزی نژادبهرام گفت نباید هویت شهری را در دستمان بگیریم و راه برویم، زیرا امروز نژادبهرام نام معبری را تغییر می دهد و فردا مدیر جدیدی روی کار می‌آید و آن را دوباره عوض می‌کند.

انتهای پیام/

نباید هویت شهر را در دستمان بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
حالا تمام مشکلات کشور و نان و داروی مردم حل شده دنبال اسم خیابان مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
کسی عوض نمی کند دوره شما این کار صورت رفت نیایش را کردید هاشمی رفسنجانی... شماها کلا نوبرید... خود گویی و خود خندی و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
راست گفته. سه تا میدون داریم تو بلوار هاشمی نژاد مشهد.
وصال
وفاق
صفا
این با اصول نامگذاری مغایرت داره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدنیای
۱۲:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آدمین خواهشن نظرم روثبت کن،غیرت این خانم از بقیه بهتر،راست میگه چرا هرکی میاد هی اسم معابر وکوچه ها را تغییر میدن،مگه سبیلتون رو خوب چرب میکنند با این کارا
Iran (Islamic Republic of)
محمد عباسی
۱۲:۴۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
از زحمات طاقت فرسای تک تک افراد شورای شهر تشکر میکنم...بعد از اینکه از شدت فعالیت ، عرق بدنتان خشک شد نام یکی از بزرگراهها را بنام بیرانوند گیرنده پنالتی رونالدو تغییر دهید ...واقعا زحمت کشیدید ، چشم نخورید !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
الآن به کاتب اعظم دستور میدهند که نامت را ثبت کنند در تاریخ دولت مثلا تدبیر و امید افشانان امید گستران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
عالی گفتی نژاد بهرام دسخوش
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۵۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ببینید نگرانی مسئولین ما به خاطر چه چیزای بیخودی هستش،کاش همین نگرانی هارو در مورد وسایل نقلیه عمومی و خدمات رفاهی شهری داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
بیرا نگفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
والله ما بیشترین کاری که از این شورا دیدیم همین تغییر نام خیابانهاست بذارید کارشونو بکنن آخه اگه این کار رو ازشون بگیرید دیگه چه کار دیگه ای در شورا دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
گل پسرم کاناداس
مگه نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
چه اشکالی داره من خودم پرسپولیسیِ ۲آتیشه هستم اما خانم نژاد بهرام حرف منطقی میزنند و بهتره به عقیده و راهکار ایشان احترام و در اسرع وقت عمل نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
به نظر بنده حرف درستی میگویند. بعضی از مدیران واقعا سلیقه ای برخورد می کنند. بعصی از مدبران سر کار که میان میگن به من ربطی نداره از مدیر قبلی مطالبه کنید این یعنی مدیر قبلی سلیقه ای برخورد کرده و این یکی معلوم نیست چه کند.
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۹:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
حتما اینکاررا می کنیم!!!!!!!!امانفرمودیدخدمات!!!!!شماوحجازی وشجریان ومشایخی و...به کشورونظام وانقلاب چه بوده که بایدنامشان زنده!!!!نگه داشته شوداما شهدا بایدنامشان یاکلمه شهیدحذف شود؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
‌‌‌‌....
۰۹:۲۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
آغاااا خیلی دوس دارم بدونم واقعا چرا اینترنت رو وصل نمیکنن؟؟ الان یه هفته هست از کار و زندگی افتادیم. این چه وضعشه دیگه؟؟ اینترنت استان فارس رو وصل کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۰۸:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
احسنت ودمت گرم.رییس جمهور آینده شما باید باشین
آخرین اخبار